Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) dit jaar ook weer. Das een Oostenrijker en twee jaar terug ben ik een dag met hem op pad geweest. Damn die man kan skiën, echt heel leerzaam. En zijn zoon kan goed boarden, dus mss ook eens kijken of ik met hem op pad kan

Heb ik echt heel veel van geleerd en had ook niet zonder les de berg op gewild.
hihi
ik heb 'glimglim' oogjes hihi
) 
Wel is het zo dat ik vorig jaar soms met de lift naar beneden ging en mn vriend via de piste
Ik had les in Oostenrijk, maar had echt heel veel angst.. Zat in een groepje met allemaal jonge mannetjes van zo 10/15 jaar oud.. Die knalde de berg af, en ik hield ze op..
(ik ben ooit met een proefles in Zoetermeer op een verkeerde manier de berg af gegaan op aanraden van een instructeur daar, volgens hem kon dat wel, en ben echt keihard gecrashed toen en heb een hele hoop angst daar aan over gehouden)
Super geregeld dus 

Dus samen leed om het zo maar te noemen
Hij wil gewoon heel erg graag dat ik het leer (alleen als ik het ook wil dan he, hij zal me nooit dwingen), en hij kan gewoon echt heel erg goed technisch uitleggen hoe en wat. Nu ook, in de Uithof, hij weet precies te benoemen wat ik goed en fout doe, en hoe ik het moet veranderen. Scheelt zooooveel dat hij echt al ruim 10 jaar les geeft. Wel andere sport, maar hij heeft geleerd om alles uit te kunnen leggen, bewegingen te kunnen loskoppelen van elkaar etc. Hij vind het gewoon heel erg belangrijk om een goede houding te hebben, en heeft hij ook heel erg veel energie in gestoken, met een vriendin die ook snowboard instructrice is. Ik weet dus dat ik het goed leer, en dat is ook wel fijn 

die vind ik echt eng 
Weet eigenlijk niet of dat kan bij ons :p Lijkt me wel echt heel vet! En dat klinkt wel als een ideale avond idd Laris
en die van jou ook Mootje