ik snap ook niet hoe het meer werkt. ik merk het wel of ga het over een weekje als het regent weeer verder uit zoeken. ga lekker een weekje ponykamp begeleiden, heerlijk ff een weekje wat anders.
haha, we kunnen ook wel even wat rust houden, duurt nog 13 maanden en 2 dagen voordat we op de tribune zitten
Suusjeher
Geplaatst: 05-07-11 11:55
Rachelll schreef:
Ben ff op vakantie geweest. Nu het hotel is geboekt is de rust weder gekeerd. Nu wachten tot vlucht boekbaar is.
Lekker hoor vakantie, ik moet nog even wachten tot halverwege augustus. De rust is bij mij er nu ook, overnachting is geboekt dus hoef ik mij daar geen zorge om te maken. Dat is toch wel erg fijn. Ik kijk even of ik ga vliegen of toch met de trein ga. Dat weten we nog niet.
Suusjeher
Geplaatst: 05-07-11 11:55
Javayo schreef:
haha, we kunnen ook wel even wat rust houden, duurt nog 13 maanden en 2 dagen voordat we op de tribune zitten
manic
Geplaatst: 05-07-11 13:44
Ik heb uiteindelijk geen kaartjes, maar voor de liefhebbers heb ik eevn wat foto's van het SGW test event van Twitter afgeplukt
De tweede ronde gaat 8 juli van kracht, als je al eerder had besteld via London2012. Maar ik vrees dat voor de cross ook in die tweede ronde geen kaarten meer zijn.
Samy
Geplaatst: 05-07-11 22:24
Die site van Iceland is wel handig, maar ook rete irritant omdat je niet weet welke naam wat heeft ...
Ik zag het, ga niet met de boot, die heb ik al een x gehad en ik vind het zoveel tijdsverlies. Ga dan liever voor meer met de trein of vliegtuig.
Ik zat net in de shop te kijken, van de kleding, jammer dat het gelijk weer extra verzendkosten zijn, voor een trui en een tshirt was ik al 100 euro kwijt. Vind het zo jammer, dat ze de kinderkleding niet in grotere maten hadden, heb in februari heel londen door gelopen voor een trui die ze bij Buckingham verkochten ...