Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikkuh15 schreef:Dat kleine koffertje is dan toch je handbagage? Alleen mag je er dan bijvoorbeeld geen handtas apart erbij hebben. Zo heb ik het begrepen.
Ik snap het ergens wel. Ik denk dat Transavia zich probeert te onderscheiden vanwege de vele goedkopere aanbieders.
ikkuh15 schreef:In Alanya kun je het kasteel en de rode toren bezoeken. Alanya heeft ook een museum ( Alanya Müzesi ) en je kunt er de Damlatas Grotten bezoeken. Je kunt het oude huis van Atatürk bekijken ( Atatürk Evi ) deze is open van ma tot vr. Wanneer je een stuk met de auto wilt rijden is het Aspendos Amfi theater een aanrader net zoals de ruines van de stad Perge. Dit ligt allemaal in de omgeving van Antalya.
http://www.turkije-info-site.nl/aspendos-turkije.html
ikkuh15 schreef:Narya dat is inderdaad zo rond de 2 uur rijden... Haha ik begreep met wat kilometertjes dat je dit niet zo erg vond! Je kunt het ook combineren met een bezoek aan Antalya, beetje stenen, beetje shoppen
ikkuh15 schreef:Narya dat is inderdaad zo rond de 2 uur rijden... Haha ik begreep met wat kilometertjes dat je dit niet zo erg vond! Je kunt het ook combineren met een bezoek aan Antalya, beetje stenen, beetje shoppen
Maar ik snap wel als je lekker op zomervakantie bent dat je niet uren in de auto wilt zitten!
Een paar maanden geleden hebben wij bijna 500 kilometer gereden om bij een stadje lekker te gaan luchen en een half uurtje rond te lopen
MightyJoe Leuk! Welk hotel zit je!