Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelodyT schreef:@loekie_flap:Is het leuk ja?wij gaan eind augustus ,hebben daar villa gehuurd van een familie hier in nederland!Heb er erg zin in!
bouierenaat schreef:Wij zaten vlakbij Finike (bekend om zijn sinasappels)
We zatem echt op een superrustig plekje waar haast geen dorpen/steden waren...
Wel zijn we nog op excursie geweest naar myra/demre en de kerk van sinterklaas dat was ongveer een half uurtje rijden, ik zal even kijken of ik nog wat foto's kan plaatsen
Wuis schreef:Wij willen op vakantie naar Turkijke, niet te duur, moet wel met zwembad zijn, hoeft niet all inclusive gezien je in Turkije toch wel goedkoop aan een maaltijd kan komen.
We willen wel ergens waar een zandstrand is. Mijn vriend had dus een hotel gevonden in Side (is zandstrand), alleen dat zit wel 1.5 km van het strand... Vind ik wel wat ver. Zit het liefst gewoon lekker aan het strand net als vorig jaar in Kreta.
Hebben jullie nog suggesties?
We willen het liefst 11 dagen...
Wuis schreef:Opzich willen wij wel íets goedkoper.
Mijn vriend had nu iets gevonden voor 400 nogwat euro, maar dat is wel erg goedkoop denk ik.. Was ook 2 sterren hotel (Ulas, Side). Ik heb er niet echt een goed gevoel over.... Maar moet nu zelf met iets 'beters' komen, omdat ik alles op hem aan laat komen.
Ik zat te denken aan +- 500/550 p.p.
Mariska_D schreef:Oke, naarja misschien als je niet all in gaat enzo dat het dan goedkoper is. Maar 2 sterren zou ik persoonlijk niet graag doen in Turkije, toch wel minimaal drie. gewoon voor de zekerheid
!
Zal nog i s even voor je kijken of ik wat kan vinden waar wij ook hebben zitten kijken in jullie prijsrichting.
Verder nog eisen ?
Edit; welke datum zouden jullie willen vertrekken ? Ook wel handig om te weten