Turkije 2010!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Turkije 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:32

Volgens mij bedoel je gewoon pancakes op zijn amerikaans gemaakt. :D Die zie je vaak bij het ontbijt in hotels.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 15:42

MelodyT schreef:
@loekie_flap:Is het leuk ja?wij gaan eind augustus ,hebben daar villa gehuurd van een familie hier in nederland!Heb er erg zin in!

Echt Dalyan i geweldig!
De mensen zijn erg aardig,ze proberen je wel bijna altijd wat te verkopen :+ .
Ze kennen een nederlandse zin"Kijke kijke niet kopen" Dat zeggen ze altijd.
Maar ik kan je beloven dat je een geweldige vakantie krijgt!.
Je kunt er ook leuk uitgaan,weet niet of je daar van houdt.Maar er zijn wel een paar leuke clubs.

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 15:48

bouierenaat schreef:
Wij zaten vlakbij Finike (bekend om zijn sinasappels)
We zatem echt op een superrustig plekje waar haast geen dorpen/steden waren...
Wel zijn we nog op excursie geweest naar myra/demre en de kerk van sinterklaas dat was ongveer een half uurtje rijden, ik zal even kijken of ik nog wat foto's kan plaatsen ;)

Daar ben ik ook geweest toen ik een paar jaar terug in turkije was! Was echt geweldig! Zijn alleen niet veel reisbureaus die dit hotel in hun lijst hebben staan.

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 15:51

Ik ga trouwens 11 Juli weer naar Turkije heb er superveel zin in, weet alleen nog niet welke plaats. Waarschijnlijk dicht bij een vliegveld ivm zeer jonge kinderen en de busreis daar.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:59

Ik ga 11 augustus naar Dalyan:+
Heb er superveel zin in,jij ook veel plezier dekloktikt!

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:00

MelodyT schreef:
Bedoel je Gozleme wendy?

Nee die niet, bedoel echt de pannekoeken zoals wij ze kennen maar dan dikker en vele male kleiner. Ze smaken wel iets anders dan onze pannekoeken.

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 20:01

Nathalie schreef:
Volgens mij bedoel je gewoon pancakes op zijn amerikaans gemaakt. :D Die zie je vaak bij het ontbijt in hotels.

ja dat zou heel goed kunnen hoor. Ik weet het niet...

MNMN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 21:44

Ik ben vrijdag terug gekomen van mijn vakantie in Istanbul.
Ik had al vernomen dat het mooi was, maar zo mooi, zo gezellig, zo indrukwekkend. Ik heb altijd al enigzins moeite met Nederland maar nu helemaal. Ik wil terug!!!

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:44

Ik denk dat je dan inderdaad de american pancakes bedoeld!Ik heb echt zin naar dalyan te gaan,hoop dat het alleen niet te toeristisch is...vind het mooier in plaatsjes waar de mensen nog echt oprecht zijn.Ben nu 2x marmaris geweest,2x alanya,1x side en afgelopen jaar Kas!Daarvan beviel Kas me het beste en pfff wat is het daar mooi,side vond ik te nep en dus ook het minst leuk!Eens kijken hoe dalyan is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:32

Wij willen op vakantie naar Turkijke, niet te duur, moet wel met zwembad zijn, hoeft niet all inclusive gezien je in Turkije toch wel goedkoop aan een maaltijd kan komen.

We willen wel ergens waar een zandstrand is. Mijn vriend had dus een hotel gevonden in Side (is zandstrand), alleen dat zit wel 1.5 km van het strand... Vind ik wel wat ver. Zit het liefst gewoon lekker aan het strand net als vorig jaar in Kreta.

Hebben jullie nog suggesties?

We willen het liefst 11 dagen...

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:39

Wuis ; ik ga met mijn vriend 11 dagen naar Alanya , all inclusief . met zwembad en sauna etc. aan het strand.
We zijn p.p 740 euro kwijt. weet niet of dit boven je buget ligt. :)
We hebben geboekt via Vaya.nl en het hotel is tac premier :)

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:41

Wuis schreef:
Wij willen op vakantie naar Turkijke, niet te duur, moet wel met zwembad zijn, hoeft niet all inclusive gezien je in Turkije toch wel goedkoop aan een maaltijd kan komen.

We willen wel ergens waar een zandstrand is. Mijn vriend had dus een hotel gevonden in Side (is zandstrand), alleen dat zit wel 1.5 km van het strand... Vind ik wel wat ver. Zit het liefst gewoon lekker aan het strand net als vorig jaar in Kreta.

Hebben jullie nog suggesties?

We willen het liefst 11 dagen...

Kijk is op http://www.bolderman.nl ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:43

Opzich willen wij wel íets goedkoper. :D

Mijn vriend had nu iets gevonden voor 400 nogwat euro, maar dat is wel erg goedkoop denk ik.. Was ook 2 sterren hotel (Ulas, Side). Ik heb er niet echt een goed gevoel over.... Maar moet nu zelf met iets 'beters' komen, omdat ik alles op hem aan laat komen. :=

Ik zat te denken aan +- 500/550 p.p.

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:45

Oke, naarja misschien als je niet all in gaat enzo dat het dan goedkoper is. Maar 2 sterren zou ik persoonlijk niet graag doen in Turkije, toch wel minimaal drie :) . gewoon voor de zekerheid :)!
Zal nog i s even voor je kijken of ik wat kan vinden waar wij ook hebben zitten kijken in jullie prijsrichting.
Verder nog eisen ?

Edit; welke datum zouden jullie willen vertrekken ? Ook wel handig om te weten :Y)
Laatst bijgewerkt door Mariska_D op 21-06-10 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:46

@ Wuis, wij zijn 530 euro p.p. kwijt, zitten we 12 dagen voor in Marmaris, hotel direct aan het strand.
Heenweg vliegen we om 5 uur 's morgens en terug om 8 uur 's avonds. Dan heb je dus nog best veel aan je dag :j
Ik kan je de link PBen als je wilt.
Wij zitten incl ontbijt. Kan zijn dat het met 2 personen iets duurder is aangezien wij met 3 personen hebben geboekt.

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:50

Wuis schreef:
Opzich willen wij wel íets goedkoper. :D

Mijn vriend had nu iets gevonden voor 400 nogwat euro, maar dat is wel erg goedkoop denk ik.. Was ook 2 sterren hotel (Ulas, Side). Ik heb er niet echt een goed gevoel over.... Maar moet nu zelf met iets 'beters' komen, omdat ik alles op hem aan laat komen. :=

Ik zat te denken aan +- 500/550 p.p.

Als je naar http://www.bolderman.nl/vliegreizen.html gaat dan moet je even Turkije aanklikken en dan kan je aan de linkerzijde bij uitgebreid zoeken je keuzes aanvinken! Krijg je best wat leuke hotelletjes voor die niet duur zijn. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:10

Mariska_D schreef:
Oke, naarja misschien als je niet all in gaat enzo dat het dan goedkoper is. Maar 2 sterren zou ik persoonlijk niet graag doen in Turkije, toch wel minimaal drie :) . gewoon voor de zekerheid :)!
Zal nog i s even voor je kijken of ik wat kan vinden waar wij ook hebben zitten kijken in jullie prijsrichting.
Verder nog eisen ?

Edit; welke datum zouden jullie willen vertrekken ? Ook wel handig om te weten :Y)

We willen graag in juli, liefst 1, 2, 3 AUGUSTUS ofzo. :) (oeps ik had eerst juli gezegd was een foutje)

Edit: Oja, en we willen wel een zandstrand. O:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-06-10 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:45

@wuis:Villa Aquarius zit aan een straatje die naar het strand lijd.Is ons wel goed bevallen,kleinschalig apartementen,klein zwembad en erg aardige mensen.Prijs weet ik zo niet precies meer maar was echt super daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:51

Ik had per ongeluk gezegd juli maar ik bedoelde augustus! :+

@Melody, ik ga het even opzoeken!!

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:56

Is erg leuk apartement en echt maar straat je van 100meter uitlopen naar het strand,naar het centrum over het strand kwartiertje lopen (doet eigenlijk iedereen).Hebben op het strand (echt op het zand)altijd hele leuke restaurantjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:09

Ik heb 'm gevonden, ziet er goed uit maar dan zit je wel in de 600 euro en daar komt eten dan nog overheen. Zit eigenlijk net even een beetje boven het budget.

Pfff vakantie uitzoeken is echt k*twerk als je het mij vraagt. :\ Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:21

500 euro voor 11 dagen vind ik ook nogal weinig hoor, helemaal inclusief vlucht.
Wij betalen dit jaar 333 euro voor 8 dagen UAI, maar wel zónder vluchten...

Als je zo weinig betalen wilt, kun je beter wachten tot vlak voor je vertrekken wilt denk ik. Of je had met vroegboekkorting moeten boeken.
Maar 500 euro per persoon incl vlucht voor 11 dagen... Ik wens je succes. ;)

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:56

Ik denk ook dat dat lastig word,wij zijn nu voor 2 wk 1600 kwijt en hebben dan eigen villa!Dus als je goed zoekt zijn er best wat leuke dingen te vinden!Aquarius is wel echt goed ik zou dat extras zeker waard!

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:58

1600 is bij ons incl vlucht.die hebben we los geboekt en was naar dalaman 600euro met zn 2tjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:25

Iemand bekend met Sifalar appartement? :D :D