London

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 16:47

haha er zit een starbucks om de hoek! Wat een uitvinding.

djmike

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 17:28

Als ik daar in mei 's morgens me bed uit kom, dan ga ik broodjes halen en ook meteen Starbucks! Liggen de prijzen van Starbucks ongeveer even hoog met de prijzen van Starbucks op Schiphol?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 17:41

Ik vond hem daar goedkoper :j heb daar lang niet zulke hoge prijzen betaald als dat ik op Utrecht of Amsterdam moet betalen :n

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 17:56

ik vind camden persoonlijk niet zo leuk meer als vroeger, voorheen was het echt meer antiek/bricbrac dan nu. Vind het nu een beetje op de Zwarte markt (a.k.a. Beverwijkse Bazaar lijken) Maar goed, smaken verschillen hoor!

Als je in december gaat is er ook kerstmarkt in Hyde park! Zelf nooit geweest, maar zag er op internet leuk uit.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 17:57

Oew, daar zitten we vlakbij, dat is een goed idee :)

*stopt vast pijnmedicatie in rugtas*

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:06

Hallo allemaal, ik kom meepraten als het mag! :o Ik ga midden december naar London. Midden in de kerstsfeer, heb er zo zin in!
Ik zal netjes eerst alles nalezen! :list:

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:21

djmike schreef:
Als ik daar in mei 's morgens me bed uit kom, dan ga ik broodjes halen en ook meteen Starbucks! Liggen de prijzen van Starbucks ongeveer even hoog met de prijzen van Starbucks op Schiphol?

Ik betaalde in Engeland voor de tall (kleinste) Strawberries & Crème Frappuccino® Blended Crème met slagroom 2.95 pond (=3.50 euro). Geen idee wat het op Schiphol kost, maar misschien kun je het vergelijken? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:23

Minimaal 3,95 geloof ik, als het niet duurder is hier in NL :)

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:25

CarolineP schreef:
Hallo allemaal, ik kom meepraten als het mag! :o Ik ga midden december naar London. Midden in de kerstsfeer, heb er zo zin in!
Ik zal netjes eerst alles nalezen! :list:

welkom!! Haha, nou nalezen is wel werkje, en volgens mij vind niemand het erg om dubbel over Londen te praten :+

Kerstsfeer is daar wel echt top!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:28

Met teruglezen vind je wel een hoop tips en leuke dingen :) Ga je in een hotel of niet?

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:32

Ja, we zitten in het Tower hotel. Naast de Tower bridge. Mooi dichtbij het vliegveld LondonCity. We vliegen vanuit Rotterdam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:33

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:34

:D Ja idd. Komt het je bekend voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:36

Ik ga in Januari in dat hotel :D

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:40

Toevallig! Ik zal verslag uitbrengen als ik terug ben! Wij gaan van 11 tm 15 december Kerstsfeer snuiven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:43

Ben benieuwd wat je van het hotel vindt :j

Ik ga met een vriendinnetje die al eerder in dat hotel gezeten heeft, zelf heb ik al eerder in dit hotel gezeten: http://www.londonguardshotel.co.uk/

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:10

Ik vroeg me af of jullie misschien advies voor mij hebben? Als Londen esperts moet dat lukken lijkt mij zo..:D

Ik ga volgend jaar zomer (duurt nog wel even) alleen naar Londen. Ik wil niet midden in het centrum zitten maar een rustige degelijke buurt in een hotel. Ik ben dan 14 en ga dan naar 3 TTO, ik spreek dus goed Engels, ik moet volgend jaar sowieso een stage alleen in Engeland doen dus alleen moet ik toch..
Wat zijn leuke dingen om te doen behalve Londen Eye, madame tassau?, Londen bridge, en dat soort toeristische dingen.

Ik ben erg zelfstandig en ben er meerdere keren alleen gevlogen en heb ook 2 keer eerder me alleen moeten redden op vliegvelden, hotels , taxi's, metro's ed.. (ik werd welliswaar na 4 dagen uit m'n hotel geplukt door m'n tante die daar woont. Ik heb dus geen idee wat voor dingen je nog meer zou kunnen doen)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:36

Jaaaa de dierenafdeling in Harrods!! :D God k voelde me daar net een kind in een snoepwinkel hihi. Heb uiteindelijk alleen een heel fout roze glitterhalsbandje voor mn kitten gekocht :+: Ze past m nog lang niet, maar hij was zoo leuk. Vindt die hondjes en katten die dr zitten alleen wel ontzettend zielig..

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:45

De speelgoedafdeling is ook erg leuk. Je mag overal aanzitten en zelfs spelen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:40

djmike schreef:

Broodjes varieren van 3,50 tot 3,80 zo'n beetje. In ponden. Blijf weg van de hummus, die is goor.

Women

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:55

@ Marrie1996; ik heb zelf 6 weken in de wijk Greenwich gezeten. Rustig, gezellig, veel te zien en met de DLR ben je met kwartiertje op metrostation 'Bank' --> in het centrum en veel overstap mogelijkheden voor andere metro's. En met 20 minuten ben je met de bus op Waterloo Bridge.

Valt nog steeds in zone 2 ondanks dat je iets buiten het centrum zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:57

Zijn die werkzaamheden er nog steeds op Bank trouwens? Kon vorige keer niet direct overstappen daar tussen een X aantal lijnen.

Die gap op de rode lijn bij Bank trouwens, jeetje! :oo

Women

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 21:00

'Mind the gap' is op Bank --> rode lijn idd een erg nuttige waarschuwing ;)

Vorige week kon je geloof ik gewoon via Bank reizen, iig met bepaalde lijnen. Veel lijnen lagen er dat weekend uit, maar hebben veel met de bus gedaan :D Mooi naar buiten kijken :D
*helemaal omdat Selfridge enzo al in kerstsfeer zijn :D*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 21:00

Dan zijn de Major Escalator Works voorbij :j je kon niet tussen lijnen wisselen bij Bank afgelopen zomer :D

Uhuh, dat was best wel een enorme gap. :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 21:01

Volgens mij is Bank fine? Ik stap daar nooit over.

Victorialine ligt er om het weekend uit en Jubileeline ieder weekend. Nog meer lijnen dan?