Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Douraque schreef:Highway 1 is juist prachtig om tussendoor stops te maken, die uitzichten onderweg waren prachtig. En monterey vond ik super leuk om te bezoeken. Zonde als dat gehaast moet of zelfs onmogelijk is
Nadir schreef:Ik wilde ook al vragen of het bij Petra was idd!
Washington is leuk, wij vonden 3 dagen echt te weinig. Maar ieder zn ding idd.
Loezoe schreef:Douraque schreef:Highway 1 is juist prachtig om tussendoor stops te maken, die uitzichten onderweg waren prachtig. En monterey vond ik super leuk om te bezoeken. Zonde als dat gehaast moet of zelfs onmogelijk is
Wij gaan in Monteray whalewatchen en naar het aquarium. Schijnt een van de mooiste aquaria ter wereld te zijn. Ben jij daar ook geweest?
Loezoe schreef:Douraque schreef:Highway 1 is juist prachtig om tussendoor stops te maken, die uitzichten onderweg waren prachtig. En monterey vond ik super leuk om te bezoeken. Zonde als dat gehaast moet of zelfs onmogelijk is
Wij gaan in Monteray whalewatchen en naar het aquarium. Schijnt een van de mooiste aquaria ter wereld te zijn. Ben jij daar ook geweest?
Dallista schreef:Ik vind eigenlijk alles wel leuk, van een week in 1 stad tot national parken tot lekker langs de kust trekken, en van musea tot pretparken tot shoppen tot lekker een paar dagen bij vrienden relaxen en genieten van het Amerikaanse leven.
En laat dat nou de reden zijn waarom de VS zo'n ideaal vakantieland is. Alles is zo makkelijk te combineren.
Okay, ik vind niet alles leuk: kamperen is een no no. Alles behalve dat, bij vrienden, in een motel, in een hotel in Vegas, mag allemaal, maar niet in de buitenlucht, no way. :-/