Wat een baggerweer was het gisteren, en de beloofde zon voor vandaag komt nu pas tevoorschijn en temperatuur gaat nu wat omhoog, 7 graden....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Hoe was het waterfietsen in Bergeijk Echwel?![]()
Wat een baggerweer was het gisteren, en de beloofde zon voor vandaag komt nu pas tevoorschijn en temperatuur gaat nu wat omhoog, 7 graden....
Emori schreef:Ja bekende plekjes
Deze zomer gaan we drie weken. En ben al bezig met wandelingen uitstippelen die ik nog niet gedaan heb.
[ [url=m/2oZUlQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gjKbjZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil de trail over de Molberlee nu helemaal lopen, vorig jaar alleen naar de richel gelopen
(Was pittig zat met de kinderen er bij)
[ [url=m/dtms5A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Neonlight schreef:Echwel schreef:Fietsafstand dus
Nu op weg naar huis en weer inpakken voor paasweekend Dalfsen
Ligt er geheel aan wat voor dag het is, met het weer van afgelopen zaterdag is 100 meter al geen fietsafstand.![]()
Vrijdag weer vertrekken naar Dalfsen?
lukka63 schreef:Wij zijn vanmiddag aangekomen op camperpark Hellendoorn,bedankt Echwel,toppertje hoor!
Hebben al uren met de honden door het bos gestruind,als het morgen droog is gaan we fietsen.
Iedereen fijne pasen.
lukka63 schreef:Wij zijn vanmiddag aangekomen op camperpark Hellendoorn,bedankt Echwel,toppertje hoor!
Hebben al uren met de honden door het bos gestruind,als het morgen droog is gaan we fietsen.
Iedereen fijne pasen.
Kikka schreef:Ik meld me hier ook weer, want morgen gaan we de tent opzetten op onze seizoensplek! Dat mocht eigenlijk het laatste weekend van maart al, maar we hadden er weinig zin in, gezien de regen.
We staan tot en met oktober op de Leemkule in Hattem met onze Albatros. Bijna een thuiswedstrijd, want het is voor ons 12 kilometer van huis, maar perfect met kleine kinderen. En zo kan ik ook eens zeggen dat we op fietsvakantie zijn geweest
Eapy schreef:Kikka schreef:Ik meld me hier ook weer, want morgen gaan we de tent opzetten op onze seizoensplek! Dat mocht eigenlijk het laatste weekend van maart al, maar we hadden er weinig zin in, gezien de regen.
We staan tot en met oktober op de Leemkule in Hattem met onze Albatros. Bijna een thuiswedstrijd, want het is voor ons 12 kilometer van huis, maar perfect met kleine kinderen. En zo kan ik ook eens zeggen dat we op fietsvakantie zijn geweest
Heerlijk, wij hebben er ook zin in! Nu wel een beetje fris nog, maar het mooie weer komt eraan zie ik