Voor ons komt het langzaam ook al dichterbij.
25 mei stappen wij in het vliegtuig. Ik heb trouwens eindelijk een hotel op schiphol gevonden met parkeren voor 25 nachten erbij. De meesten waren tot 21 nachten helaas en dat was te kort voor ons.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
25 mei stappen wij in het vliegtuig. Ik heb trouwens eindelijk een hotel op schiphol gevonden met parkeren voor 25 nachten erbij. De meesten waren tot 21 nachten helaas en dat was te kort voor ons.

Fitzroy schreef:Pffff ....Loezoe, lijkt me een heeeel druk programma voor 5 weken.
Hoe lang zijn jullie aan de Oost- en aan de Westkust?
Shanna, wat gaaf! Ben benieuwd of je echte tornado's gaat zien.
Met MyVegas heb ik niets.
, we zijn meer van de natuur en trainen ook al flink om de conditie op peil te hebben over 4 maanden.
Fitzroy schreef:Ik zie daar wel een paar dingen instaan die echt niet haalbaar zijn op 1 dag. Ook jammer dat je maar zo kort in Moab bent. Het zou niet mijn reis zijn, veel te gehaast op sommige plekken terwijl je voor andere weer te lang neemt. Maar ieder het zijne ...

Keet schreef:Wij hadden met 2,5 dag in NY ook voldoende en 1,5 in Washington ook
Tuurlijk kan je er langer door brengen, maar zo heeft ieder zijn voorkeur.

Loezoe schreef:Heel herkenbaar, onze reizen zijn voor de meeste ook te druk/teveel kilometers en in verhouding teveel natuur ten opzichte van tijd in de steden en voor cultuur, maar wel helemaal ons dingMoet er wel bij zeggen dat wij Parijs ook in één dag hebben gedaan en het toen ook wel genoeg vonden, we zijn meer van de natuur in.

Keet schreef:Petra? Van AA? Leuk!
Het is een mooie stad
Wij hebben de Mall afgelopen en alle monumenten bezocht eraan. Aantal musea even ingelopen.
Daarna de metro naar het Pentagon en die begraafplaats gepakt.
Alle dingen die wij persoonlijk graag wilde zien
Ze gaat ons een hele dag op sleeptouw nemen 
Maar het ís te doen, zeker! Hoog tempo, maar dat houdt het afwisselend en leuk. Het moet wel je ding zijn, dat is zonder meer zo.