USA

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 21:00

Spice Market <3 Ik ben er toen met mijn baas gaan eten, was erg blij dat de rekening voor hem was :=

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 21:21

Ik denk dat ik morgen maar vast wat spullen bij elkaar ga zoeken... gaat zo hard. Ongelooflijk dat ik dit 7 maanden geleden al geboekt heb. De tijd vliegt echt. Ik woon ook alweer bijna een jaar in Engeland. :)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 22:04

Goed plan annash!
welke datum ging jij nou ookalweer ?

Ik wacht altijd tot het laatste moment meestal de avond van tevoren begin ik met inpakken
en dan sochtends voor ik van huis vertrek probeer ik ook nog het een en ander erin te proppen :P

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 23:48

Ik ga zaterdag en werk de hele week nog. Woensdag ben ik ook 's avonds al weg. Blijft weinig tijd over zo. :')

Ik pak normaal ook de dag van te voren, maar moet nu nog een aantal dingen wassen die meemoeten. Morgen maar vast een begin maken, dan krijg ik wat overzicht. :)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 16:52

Jeetje dat schiet al lekker op ik heb nog bijna 5 weken te gaan :+

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 13:43

Volg dit topic al een tijdje en heb nu eindelijk mn spaarpotje genoeg gevuld voor mijn eerste Amerika reisje :D Ik ga eind augustus 3 weken roadtrippen door het zuid westen!
Mijn vraag aan jullie is, nu boeken of nog even wachten? Vorige week waren de prijzen mooi laag vanwege de actie van aer lingus, helaas moesten we toen wachten op akkoord voor de vakantie datum. Nu zijn ze weer een stuk omhoog. Ik heb al gekeken, maar kon geen lopende of binnenkort komende acties vinden bij de vliegmaatschappijen. Weet iemand of dit toevallig nog komt? Of is het beter om zo snel mogelijk te boeken voordat de prijzen nog meer omhoog gaan?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 13:47

In ieder geval elke keer je cookies verwijderen als je reizen + prijzen gaat bekijken ;)
Volgens een artikel laatst waren de prijzen op 54 dagen voor vertrek het voordeligste :+ in hoeverre dit waar is weet ik niet.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 13:58

En kijk op ticketspy voor aanbiedingen naar amerika, komen geregeld voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 14:12

Ik zou je hotels redelijk op tijd boeken, bijvoorbeeld via booking.com. Dan kun je ze altijd weer annuleren mocht het nodig zijn. Mijn ervaring is dat ze later is het seizoen duurder worden.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 14:40

Spirit wat jammer dat je toen niet kon boeken!

Het is moeilijk te zeggen wanneer er aanbiedingen komen als dat bekend werd gemaakt zou iedereen alleen maar boeken als er aanbiedingen zijn :p
Via deze site kan je een email alarm krijgen als jou gewenste ticket een bepaalde prijs Is http://www.vliegennaar.nl/
Via http://www.tripadvisor.nl ben ik wel op die aanbieding van aer lingus gekomen meschien loont het voor jou ook om deze site in de gaten te houden
KLM doet wellis voordeel weken en dat kan ook flink schelen mijn tante Is zo aan een directe retour vlucht naar Houston tx gekomen voor 400€

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 15:07

Thanks voor de tips! En idd heel zuur dat we niet wat eerder konden boeken met die aanbieding, had ons 200 euro gescheeld, maar helaas. Ticketspy hou ik al een tijdje in de gaten, maar dat zijn vaak hele specifieke data dat je heen moet.
Ik ga eens kijken naar je links shilady, wie weet vind ik daar nog wat :)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 15:10

Skyscanner, momondo en chaser zijn ook fijne sites.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 16:08

Skyscanner idd, heb ik ook gebruikt.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 16:28

wow spirit 200 meer ja dan zou ik ook zoiets hebben van ik wacht nog even...
Ik zat toevallig gister ook nog even te kijken naar de ticket die ik heb geboekt met die aanbieding en die is nu ook 100 euro duurder dus ben blij dat ik gelijk heb geboekt .. eigenlijk zou ik eind deze maand pas boeken maar de prijs was zo voordelig dat ik zoiets had van tja moet ik doen....

Naar welke plaats in amerika wil je vliegen ?
Meschien kunnen wij jou ook helpen met een goede prijs zoeken :D

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 17:30

Eventuele huurauto via de Britse Alamo scheelde ons veel geld en ja, hotels boeken aan de receptie als het ons wat leek :')

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 19:11

X_spirit_X schreef:
Volg dit topic al een tijdje en heb nu eindelijk mn spaarpotje genoeg gevuld voor mijn eerste Amerika reisje :D Ik ga eind augustus 3 weken roadtrippen door het zuid westen!
Mijn vraag aan jullie is, nu boeken of nog even wachten? Vorige week waren de prijzen mooi laag vanwege de actie van aer lingus, helaas moesten we toen wachten op akkoord voor de vakantie datum. Nu zijn ze weer een stuk omhoog. Ik heb al gekeken, maar kon geen lopende of binnenkort komende acties vinden bij de vliegmaatschappijen. Weet iemand of dit toevallig nog komt? Of is het beter om zo snel mogelijk te boeken voordat de prijzen nog meer omhoog gaan?

Zou toch proberen nu te boeken en zo snel mogelijk. Ook al betaal je wat meer voor je tickets, veel hotels zullen nu al (bijna) volgeboekt zijn voor die periode. Hoe voller ze raken hoe hoger de prijzen van de hotels.

Voor de huurauto adviseer ik Kilroy, die hebben mij 2x de laagste prijs gegeven en werken met Alamo en Hertz.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 19:18

Daar ben ik het ook wel een beetje mee eens Stephanie
want het kan ook zo zijn dat de tickets over een tijdje meschien zelf 300 of 400 euro duurder zijn....

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 19:25

shilady schreef:
Daar ben ik het ook wel een beetje mee eens Stephanie
want het kan ook zo zijn dat de tickets over een tijdje meschien zelf 300 of 400 euro duurder zijn....

Klopt en al zou je de mazzel hebben dat je tickets 200 euro goedkoper zijn over een maand, dan is de kans groot dat de hotels 50-100 euro duurder zijn(doe dat x het aantal nachten). Of dat je geen hotels in of bij de parken meer vind nog beroerder.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 19:50

Wanneer de beste tijd is om te boeken is gewoon onmogelijk te voorspellen. Ik vind het ook altijd zo lastig ... zal je net zien dat er een actie is nadat je boekt, maar ja, daarom probeer ik er als alles geboekt is ook niet meer naar te kijken. Waar je inderdaad wel rekening mee moet houden is dat hotels niet alleen duurder worden, maar zelfs uitverkopen, zeker als je in het hoogseizoen reist. Binnen de parken is er vaak maar beperkte keuze, dus dan is het belangrijk om er vroeg bij te zijn anders raak je kostbare vakantie tijd kwijt met op en neer rijden.

Annash, I remember!! Was dat echt al 10 jaar geleden? :oo

Ik heb de afgelopen dagen niet stil gezeten en niet alleen mijn Puerto Rico/Caribbische cruise blog afgemaakt, maar ook die van Hawaii 2013! Nu alleen nog Europe 2013, Hawaii 2014 en het Zuid-Westen 2014. :+ Deze week ben ik helaas heel druk, dus het topic met foto highlights van Puerto Rico laat nog even op zich wachten, maar ik zal hier alvast de links plaatsen.

Puerto Rico en Caribbische Cruise 2014
(Dag 1 t/m 3 en 10 t/m 12 gaan over Puerto Rico (=vrijstaat van de VS))

Hawaii 2013
(de leukste foto's staan imo bij dag 7, 8, 11, 12 en 17)

Als afsluiter een kort filmpje van de volkaan op Big Island <3

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 20:11

Dat is waar en ik raad ook zeker aan om dat hotel of de auto nu zeker wel alvast te boeken
maar kan ook wel begrijpen als ze even wil wachten met de ticket ...maar het is gewoon puur geluk hebben met het boeken van tickets want ten eerste moet de aanbieding maar net vallen als jij genoeg centjes heb gespaard en ten tweede moet je ook nog het geluk hebben dat jouw bestemming onder die aanbieding valt .. Als ik eerder had geboekt (wou al in maart boeken) dan had ik de aanbieding van aer lingus misgelopen ...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 23:32

Guinevere: oktober 2004...

Morgen nog wat spullen halen en vrijdagochtend en/of avond inpakken. Hoop dat ik qua papierwerk alles heb. Vlucht, hotels, paspoort. Esta print ik ook nog uit. Verder portemonnee met pas en geld in handbagage. Heb ik het belangrijkste bij me geloof ik. :+

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 23:41

Veel plezier Annash :D

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-15 07:57

Ben begonnen aan je blog Guinevere, leuk!

Heel veel plezier Annash! Ben heel benieuwd naar jouw ervaringen!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 09:41

Hele fijne reis!!! Ik ben nu al razend benieuwd naar je foto's ... stoer hoor! Pas je op dat je niet weg waait? :P

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 21:42

Zo, volgens mij heb ik alles ingepakt op de spullen die ik nog nodig heb na. 4.15 gaat de wekker.