Ik heb altijd een Amerikaanse stekker mee waar je dus je Europese stekker in doet.
Fitzroy
Geplaatst: 06-04-15 13:52
Als je je ticket via 1 maatschappij hebt gekocht, zal je bagage wel doorgelabeld worden naar de USA denk ik.
Qua stekker gebruiken wij van die wereldstekkers. Als je veel op te laden hebt, en niet te veel wereldstekkers kun je ook een stekkerdoos meenemen en die alleen in de wereldstekker doen.
Ik maak ook altijd een lijstje via inpaklijst.nl Zo langzamerhand moet ik ook maar eens checken of we alles wel hebben. Het begint nu aardig op te schieten.
Berdien, gaaf hoor! Doen jullie weer een georganiseerde rondreis ?
Ik heb wisselstekker NL -> UK en UK -> USA. Dan gebruiken jullie dus geen omschakelaar? Hmmm... ik zal nog eens bij Maplin (winkel) informeren.
Ik heb mijn ticket online geboekt via Netflights.com. In mijn mail stond dat de documenten 21 dagen van te voren verstuurd werden, maar ik heb nog niks ontvangen... daar heb ik vanochtend dus ook maar achteraan gemaild.
Wij hadden een wereldstekker en een stekkerdoosje mee naar Amerika, dat werkte prima!
Weer georganiseerd ja Fitzroy. Dat is de vorige keer erg goed bevallen. Je kunt zoveel gezelschap opzoeken als je wilt, en als je dat niet wilt dan kan dat ook. 2-3 weken met z'n tweetjes op stap vinden we een wat te grote uitdaging
Mijn Samsung S3 deed het ook prima daar, althans mijn batterij was telkens dood maar dat lag aan de telefoon zelf prima wifi overal
x_spekkie_x
Geplaatst: 06-04-15 14:50
knabbelgirl schreef:
Dus jullie hebben nooit zo'n omschakelaar voor 110V naar 220v gebruikt? En alle apparatuur laadde gewoon goed op?
Dat hangt van de apparatuur af. Veel opladers (voor bijvoorbeeld mobiele telefoon, camera, laptop) kunnen wisselstroom aan (110-230V). Ik heb een half jaar op Sint Maarten gewoond (ook 110V) en al mijn apparaten kunnen gebruiken (laptop, mp3speler, telefoon, fohn). Alleen bij de ladyshave moest ik een pinnetje omzetten van 220V naar 110V. Heel slim was ik die in Nederland vergeten terug te zetten. Toen kwam er een beetje rook uit en was ie overleden
Charles
Geplaatst: 06-04-15 18:09
Voor mij zijn de laatste voorbereidingen begonnen! Dingen wassen, reisstekker opzoeken en dat soort gekkigheid. Woensdagochtend vlieg ik naar Houston en vanaf daar door naar Vegas. Heb zo uitgekeken naar mijn reis, kan niet wachten!
Ik ga in augustus 4 maanden studeren in aan Stetson University in DeLand Florida . Ik ben nog nooit in Amerika geweest, maar dit is een droom van mij die uit komt . Zijn er mensen hier in Florida geweest en hebben jullie misschien nog tips voor mij wat leuks is om te bezichtigen en wat de do's en don'ts zijn?
Ik ben stiekem al beetje aan het kijken om volgend jaar naar Florida te gaan!
(of toch nog paar weekjes EF taalstudie in LA deze zomer....)
shilady
Geplaatst: 09-04-15 01:29
Zoals het er nu uit ziet ga ik 20 mei weer naar The state's Dit keer mer aer lingus via Amsterdam Dublin en dan naar Boston Ik ga gebruik maken vd Us preclearance op Dublin dus ipv in Amerika door costoms al op Dublin erdoor http://www.dublinairport.com/gns/at-the ... rance.aspx
Voor ons komt het ook steeds dichterbij, wij vliegen 25 mei naar Orlando. Ik kan bijna niet wachten! Kun je in de buurt van Orlando ook paardrijden? Ik ben al een beetje aan het googlen maar misschien weet iemand hier een leuk adresje?
Ik ga eens googlen op Kissimmee. Misschien vind ik het nog wel. Dank je wel!
shilady
Geplaatst: 09-04-15 14:27
Stunning en Annash wat leuk!
Eigenlijk wil ik alleen maar met Delta of KLM vliegen Maarja voor de datum die ik vandaag wil boeken Is aer lingus 400€ goedkoper dus dat scheelt nogal wat! Ik het via seatguru ook gezien dat hun ook gewoon tv schermpjes hebben voor entertainment ect Heb ook gelezen dat het personeel aan boord erg vriendelijk Is...
Voor de maanden mei tot oktober kan je nu voordelig boeken dus mochten er nog meer mensen nog moeten boeken kijk dan even op de website http://www.aerlingus.com
CoonArt
Geplaatst: 09-04-15 17:28
Berdien schreef:
Ook dat is allemaal gewoon te vinden HD. Hier, maar ook zeker op Google.
Bedankt! Off: wat een mooie 'tank' van een paard heb je in je profiel!