We vliegen naar LA, gaan naar disneyland, Grand Canyon, Bryce Canyon, Zion, Las Vegas, death valley, Yosemite, San Francisco en dan weer terug naar LA. Een hoop kilometers afleggen dus in 3 weken Heb er zin in!
Meestal hebben ze in die grote ketens wel grote voorraden En anders kan je misschien een filiaal zoeken in de stad waar je heen gaat en enkele dagen voor je vertrekt de spullen online reserveren voor afhaling ter plaatse? Dan weet je zeker dat ze er zijn
Ja, wellicht ook een goede optie! De filters schelen zeker geld. Statief weet ik niet zeker, dan zou ik hetzelfde type hier moeten kunnen vinden om dat eerlijk te vergelijken. Maar misschien koop ik het inderdaad wel daar...
Dan is het wellicht handiger als ik de tripod hier koop. De filters kom ik wel mee weg denk ik. Zal straks even goed kijken en vergelijken. Maar heb geen camera of lenzen nodig dus dat scheelt.
Ja is altijd even slikken om dat te betalen inderdaad. Canada is mooi ♡
Bellex
Geplaatst: 06-04-15 10:14
Leuk joh Berdien! In het najaar toch? Hier gaan de voorbereidingen gestaag door, gisteren een tas gescoord (nomad orchid), nu alleen nog een stel goede wandelschoenen, dan is alles binnen! TSA slotje is onderweg, had een koffer met TSA slot besteld, maar het was geen TSA... En ik vond hem ook te leuk om hem terug te sturen dus dan maar een los slot Minder dan 3 maanden
Ik denk dat ik maar eens een lijst ga maken van wat er mee moet naar de USA. Normaal sta ik bij mijn koffer en ga ik alles langs. Dit keer hoef ik echt niet 'meer' mee te nemen, maar moet wel overal aan denken...
Jij vertrekt ook al bijna he Annash? Ik vind lijsten meestal wel handig, vergeet je niks (vooral als je wat langer weggaat).
Hier nog geen plannen om terug naar USA te gaan. Wel een beetje rondgekeken naar georganiseerde reizen, maar komt qua tijd niet handig uit. Heb namelijk op mijn werk al doorgegeven dat ik de zomer niet wegga en in het najaar hoop ik eigenlijk een maandje naar Australië te kunnen.
Ja, ik vertrek de 18e. Heb al een wisselstekker gehaald, maar in de USA hebben ze 110 volt dus daar moet ik denk ik ook nog wat voor hebben.
Weten jullie of de mobiele telefoon daar werkt? Ik heb een Samsung Galaxy S4 via Vodafone NL.
Ik heb 1 overstap in Amerika, klopt het dat ik de eerste keer al door de douane moet en niet aan het eind van de reis? En moet ik mijn koffers tijdens mijn overstap zelf meeslepen en weer inchecken, of worden die op een vliegveld direct overgebracht?
Ik zit al online te zoeken, maar met zoveel experts is het hier vast net zo makkelijk vragen...
Mijn iphone met KPN deed het daar gewoon, alleen ik belde/smste niet enkel whats app. Dus jouw telefoon zal het ook wel doen
Bij je eerste binnenkomst in USA moet je door douane. Heen moet je ook je koffers pakken en ong 100 meter verder weer "dumpen" voor je volgende vlucht. Terug gebeurd dit automatisch
Darah3
Geplaatst: 06-04-15 11:16
Mijne werkte ook gewoon, heb ook moeten bellen vanwege een verzekeringskwestie. En whatsapp deed het sowieso met wifi.
Wisselstekker hoef je volgens mij niks extra's voor te hebben? Laat ik het zo zeggen, ik heb wisselstekkers altijd zo gebruikt
Qua overstap durf ik niet te zeggen, heb alleen directe vluchten of met overstap in Europa gehad.
Klopt, we gaan weer via Fox! Dat is de vorige keer erg goed bevallen.
Mijn telefoon (iPhone 5) deed het gewoon. Sowieso op de WiFi, maar had ook een buitenlandbundel via T-Mobile. Als ik bereik had kon ik alles. Maar ook vaak genoeg dat we dusdanig in the middle of nowhere waren dat ik geen bereik had.
Dan zal de telefoon het wel doen. Tien jaar geleden was dat nog niet zo, haha. Tevens hadden we toen een directe vlucht.
Ok, dus in Amerika koffer even ophalen en weer afgooien. Ik heb ook een tussenstop in Amsterdam (heenweg) en Parijs (terugweg). Weten jullie of het daar hetzelfde is?
Zo ja dan hoop ik dat ze in Amsterdam heeeeeel vlot zijn met de koffer, aangezien ik 50 minuten later alweer weg ga.