Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Ik vind de meeste campings in Oostenrijk wel erg oke.
Aanrader, zeker voor de kleinere campers, Panoramacamping Sausalerland in Höch. Mooi wijngebied, camping ligt bovenaan de berg met wijngaarden rondom. Zijn wel meer camperplaatsen, niet berekend op grote campers (7,5 meter paste al niet, maar 2 plaatsen innemen was toen wij er waren ook geen probleem). Kleine camping, maar wel gratis sauna, jaccuzi, en koelkast waar je dingen uit kan pakken en op een briefje kunt schrijven en afrekenen bij weggaan, veel onverwachtse luxe en no nonsense. Broodjesservice is antwoordapparaat van de bakker inspreken met bestelling en plaatsnummer, plastic tasje ophangen met plaatsnummer en geld en 's morgens hangen de verse broodjes klaar.
In Brixenthal zijn ook enkele fijne campings, Hopfgarten, Söll en Itter heb ik goede ervaring mee.
ClauH schreef:Ik lees mee SusanH. Heb Oostenrijk al een aantal jaar op mijn lijstje staan maar heb nog geen leuke, niet al te massale, hondvriendelijke camping kunnen vinden.
Echwel schreef:Zonnebloem92 schreef:Mooi ding Liesje, veel plezier!
Denk dat wij komend jaar nog met onze caravan weggaan en dat hij dan plaats gaat maken voor een dubbelasser.
Niet iedere camping mag je met een dubbelasser op.
Citaat:De campings die wij uitzoeken over het algemeen wel. De caravan die we nu hebben is ook al te groot voor de meeste basis/standaard plaatsen.