Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela_ schreef:Babe: zeker doen, ik heb er afgelopen jaar de reis van mijn leven gehad. Onze route was Canyon - Vegas - Death Vally - Bisshop - Yosemite - San Francisco - Pismo Beach - Los Angeles - San Diego.

Niwla schreef:HD, toevallig was ik zondag aan het kijken of die film van Bassie en Adriaan ergens online te vinden was, haha. Ik weet nog dat ik vroeger erg onder de indruk was van de natuur daar en nu gaan we er dit jaar zelf heen.
, en hij hielp iedereen uitstekend. Grit schreef:Mijn moeder vliegt binnenkort alleen naar Boston. Nu gaat dit altijd prima, omdat het een bekende routine is. Maar nu zijn de uitcheckprocedures veranderd zijn. Niet meer aanschuiven in de rij en met de stroom mee voorbij de douane, maar in plaats daarvan moet je zelf "uitchecken".
En dat is vervelend voor mijn moeder om met beperkt engels haar weg daarin te vinden, daar ziet ze dan ook tegenop.
Kan er iemand in stappen uitleggen wat er veranderd is en wat je waar en hoe moet doen, zodat ze wat zekerder op pad kan gaan.
dat ik wel gewoon weer naar USA kan gaan, maar ik weet niet of dat gaat lukken. Ik wil ook al naar Israël