karuna schreef:Je hebt echt een prutser te pakken gehad nu. Ze doen me denken aan de firma biereco van de Doorzons. Ik was er al echt helemaal klaar mee geweest. Geen toegang geen centen

tot er iemand van het hoofdkantoor komt kijken. En tot die tijd weghalen wat weg moet of verkeerd zit en dan wachten ze maar. Dan maar langer in de zooi. Je hebt een camper waar je kunt wonen. Dan hebben ze aan mij echt een verkeerde.

Om dit soort dingen blijf ik er ook tijdens de werkzaamheden bovenop zitten en loop ik (hopelijk niet hinderlijk) in de weg. Beter voorkomen dan genezen

Maar Monique jammer voor de mannen dat ze dan terug moeten. Maar goed werk leveren is goed werk leveren. Jij stuurt ze niet terug dat doet de baas onmenselijk. Ik ben een slap ei maar bij dit soort dingen ben ik echt een keihard kreng

Ik denk dat ik jou hier had moeten hebben. Wij zijn een beetje softe eitjes eigenlijk. Maar ja, we verwachtten dit helemaal niet en we hebben eigenlijk, behalve een septictank, nooit met werkmensen te maken gehad. We doen alles zelf. Ik had idd gelezen dat jij erboven op zit. Die tijd heb ik niet en ik zou knettergek geworden zijn, maar het had wel beter geweest.
Prairy schreef:Goed dat jullie nu verdere stappen doen.
Terug naar huis zou niet mijn probleem zijn. Jij wil werken, ik wil prima betalen voor kwaliteit en dan maakt het me niet uit waar je vandaan komt. Maar als je niet levert, dan maakt het me ook niet uit waar je vandaan komt.
Succes en ik hoop dat het hoofdkantoor over de brug komt!
Het hoofdkantoor heeft tot nu toe altijd meteen gereageerd en zwijgt nu in het Frans. Of in alle talen eigenlijk. Het zal vanmiddag wel gaan gebeuren.
CrazyCat schreef:Het klinkt bijna als een comedy je kunt je haast niet voorstellen dat mensen zo werken. Alleen is het niet grappig als je er zelf middenin zit. Sterkte.
Nou, het is idd een klucht. Het is dat we alles fotograferen en filmen, anders zou je het toch gewoon niet geloven. Nee, het is niet leuk.
tamary schreef:Als jij zorgt voor de goede omstandigheden, mag je ook goed werk terug verwachten. Daarom schakel je ten slotte een bedrijf in dat het werk goed moet kunnen.
Nou, dat is natuurlijk wel een ding. Het is een dramatisch oude zolder, een heel lastig project. Maar daarvoor hadden we dan ook hulp ingeschakeld omdat we het zelf niet zagen zitten. Maar de fout ligt bij die voorwerker, die had de werklui moeten inlichten wat een monsterproject dit is.
Het wordt ongetwijfeld mooi, maar ondertussen is de Moldaafvoorman hier boos. Hij dreigde met extra uren te gaan rekenen (omdat wij zeiden dat we die binnenstebuitengipsplaat niet accepteerden). Maakt mij niet uit wat hij rekent, want het is aangenomen werk. Maar dat hij gaat dreigen is natuurlijk helemaal fout. Klant is koning, maar niet in Moldavië denk ik.
Ik ga ff chillen met groene thee met kaneel. Net boodschappen wezen doen, gevlucht, en zulke lekkere dingen gevonden!