Wat een gave foto's weer, ik had al zo'n vermoeden dat het een pittige tocht was toen ik het op Garmin voorbij zag komen. Weer eens wat anders dan een rondje Austerlitz
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

schitterend!

Alleen weggooien vind ik al helemaal zonde, dus ik ga hem met een briefje achterlaten in de gemeenschappelijke keuken en hopelijk is iemand anders er blij mee. Toch beter de ingrediënten checken. Maar hoe verwarrend is deze verpakking?! Ik dacht door de rucola aan iets met kruiden, niet aan ham?!
Fietsers die dezelfde kant op gaan kom je lastig tegen, omdat je meestal even snel bent. Dus ik zou het echt niet weten!
die ik oprecht heel gezellig vind) nog meer belevenissen mee willen krijgen. deksel schreef:Trouwens wel grappig dat de smeerkaas in een tube zit? Dat heb ik nog nooit gezien. Misschien wel praktischer dan een kuipje (in ieder geval hygiënischer).
Het was helaas van korte duur. Ik weet niet of het een cynische of optimistische zon was. Zo van ‘ha kijk, zo fijn kan ik zijn, maar ik ben er lekker niet, doei’ of ‘kijk, na regen komt er altijd zonneschijn, het komt goed, ik ben altijd wel ergens!’. Die interpretatie mag ik zelf doen, maar de invulling hangt denk ik af van hoe natgeregend ik ben.