Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:Vorige maand zat ik in Praag, volgende maand ga ik maar Rome. Iemand nog tips en adviezen?
.
benangelique schreef:Vorige maand zat ik in Praag, volgende maand ga ik maar Rome. Iemand nog tips en adviezen?

xxxmh schreef:een poort met een sleutelgat waar je heel leuk de Sint Pieters basiliek kan zien (Google het maar op sleutelgat rome)

Je moet daar overigens vooraf online reserveren, anders kom je niet binnen. Ze werken met blokken van 2 uur waarin er maar een bepaald aantal personen naar binnen mogen, zodat het niet te druk is.
Dagje Sintra staat al op het programma! cindyy_1993 schreef:Iemand nog tips voor een 4daags tripje naar Lissabon?Dagje Sintra staat al op het programma!
Ik neem nu eigenlijk altijd deze mee als ik een stad in ga en doe ik onder mijn shirt voor mijn telefoon en geld/pasjes. In de rugzak doe ik dan inderdaad eten, drinken, etc. Misschien is het een idee!
Ik heb deze nu trouwens twee jaar en al heel regelmatig gebruikt, maar ben verbaasd over de stevigheid 
Is ook zeker 1 van mijn favoriete steden!