Door de vlogs is het alsof we er zelf bij waren! Heel leuk om te zien! Ben benieuwd naar de andere vlogs en de foto's natuurlijk!
Echt super leuk dat jullie het leuk vinden heel raar om nu niet meer alles te filmen nu ik thuis ben, haha. Was voor ons ook erg leuk om te doen en terug te zien!
Wie weet we zijn allemaal enthousiast, een aantal willen zeker terug voor het noorderlicht, ik ook wel heel graag. Dan voor een week in oktober oid of naar het noorden.
Mooi hoor! Prachtige foto's, ben benieuwd naar meer! *ik wil ook*
Zweden is ook erg mooi... Ik ben daar alweer wat jaartjes terug samen met een vriendin geweest en heb er een paddenstoelen-obsessie opgelopen haha! Zou ik ook graag weer eens heen willen. Nu meer fotokennis, tussenringen voor die paddo's... (al is een macrolens nóg mooier natuurlijk :p)
Ik geloof dat Marit een kaartje in haar laatste vlog heeft verwerkt. Dat was ongeveer onze route. Gewoon Zuid-IJsland tot de gletsjerijsmeren. Met nog een uitstapje naar Landmannalaugar.
Er zijn echt prachtige foto's voorbij gekomen! Voor mij begint het avontuur in IJsland zondag. Heel anders (trektocht in het noordwesten), maar ik mag hopen dat mijn foto's net zo mooi worden!
Is er volgend jaar weer een reis? Dan wil ik ook wel mee :p
Is het voor jullie nu niet ontzettend raar na al die tijd zo dicht op elkaars lip te hebben geleefd, dat jullie nu ieder weer schuilgaan achter een boktnaampje?
Volgend jaar gaan we sowieso niet met z'n allen waarschijnlijk. Geld is op en iedereen wil iets anders maar wie weet volgende zomer! Ik weet in elk geval bij wie ik kan aankloppen als ik weer eens iets wil
Maar het is heel gek inderdaad om elkaar niet meer te zien. Mis iedereen nog steeds hoor, haha. Maar we gaan gewoon af en toe meeten