tanjaatjuhh schreef:Kan heel goed de linkse geweest zijn ja
Dat was de Power and Paint inderdaad, die daarnaast was een Diamond Hit. Beide zijn verkocht hoorde ik..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
talithalotje schreef:Er is inderdaad 1 hengst achter gebleven had een wond op zijn mannen kam. Schurft of exceem. Grijs met wit b of c pony
schat van een beest hij is opgehaald door de organisatie en ergens onder gebracht.
Nann__ schreef:Ik kan toch het veulen niet uit m'n hoofd zetten. Dus ik ben benieuwd of iemand weet of deze verkocht is? En zo niet van wie zij is.
[ Afbeelding ]
M_aaike_ schreef:Nann__ schreef:Ik kan toch het veulen niet uit m'n hoofd zetten. Dus ik ben benieuwd of iemand weet of deze verkocht is? En zo niet van wie zij is.
[ Afbeelding ]
Ze is verkocht aan Stoeterij Haalstra. Ze zal daar het maatje worden van een ander merrie veulen. Ze staat inmiddels al heerlijk in een boks vol stro
nikkyily schreef:@doxlover die heb ik ook gezien. Ik vond de witte pony er naast zo leuk. Weet je toevallig of die er nog stond? Die appaloosa was rond een uur of 8 nog rustig maar rond 11 uur was hij erg aan het draaien en begon ook te schoppen. Hij staat ook nog op marktplaats.
DoxLover schreef:nikkyily schreef:@doxlover die heb ik ook gezien. Ik vond de witte pony er naast zo leuk. Weet je toevallig of die er nog stond? Die appaloosa was rond een uur of 8 nog rustig maar rond 11 uur was hij erg aan het draaien en begon ook te schoppen. Hij staat ook nog op marktplaats.
Stond er wel, was alleen al verkocht. EchEcht waar? Heb je link? Ben wel benieuwd wat voor een t previes is!