Narya schreef:Annash schreef:Ik heb ook een baan buiten de paarden om en werk fulltime in de affiliate marketing.
Dat klinkt wel interessant, hoe ben je daaraan gekomen?
Er... zoals je alles vindt? Internet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Hallo iedereen!
Ik kom ook maar even binnenvallen in dit topic.
Ik heb 2 maal in het buitenland gewerkt, en heb nu een fulltime baan als productiemedewerker in nederland..
Maar ik zou graag weer naar het buitenland gaan nu het nog kan!
Zijn er hier mensen in het buitenland, waar ze nog mensen zoeken?
Down under en america lijken me helemaal te gek, maar ook zuid europa zeg ik geen nee tegen!
[BEU] Ik wil graag in het buitenland werken, maar....
Het topic wat ik net heb geopend met wat meer van mijn verhaal
Navanja schreef:Ik kom hier ook maar even langsIk ben op zoek naar een baan als ruiter/trainer/groom in ht buitenland, ervaring met zadelmak maken, hengsten, correctie, instructie, klassieke dressuur en natural horsemanship.
En ik ben in het bezit van een rijbewijs. (ik zeur niet en kan heel hard werken)
Lienek schreef:Ik heb altijd retour gevlogen. Dan zat ik met china southern rond 1500,- en met british airways/qantas duurder
Maar ik vind duurder vliegen een stuk fijner!
Het gaat in nz overigens om een springstal
SSmonamiSS schreef:Ik heb gekeken naar tickets en in dec zijn ze nu 599.45 maar dan vlieg je met malaysian Airlines. De rest is dan vanaf bijna 900
Lienek schreef:Ik vloog toen met qantas naar nz met een tussen landing in sydney!
Prijzen zullen ietsje lager liggen!
Ik vond de europese/australische/nz'se maatschappijen een stuk fijner. Voelt veiliger en de stewardessen zijn een stuk vriendelijker