Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). ik ga het in het zweeds doen, ik spreek wel zweeds maar helaas nog niet perfect haha. had net geoefend op een toets en had er maar 3 teveel fout dus gaat de goede kant op 

en anders ga ik naar stockholm en zeg ik dat ik mn nederlandse kwijt ben en krijg ik als het goed is een zweedse want ik heb wel een persoonsnummer. Je krijgt geloof ik pad na 5 jaar een zweeds paspoort dus zou nog 3,5 jaar moeten wachten masr zolang kan ik niet wachten met een rijbewijs
en dan zeg ik gewoon tegen een paar jongens uit de klas van ga ff mee maken we er meteen een weekendje van ofzo. (Jaa ik ga alleen met jongens om want die meiden zijn saai
)
Ik heb maandag mijn persoonsnummer gekregen en direct internet en televisie aangevraagd bij ComHem. Woensdag had ik de brieven van het persoonsnummer (inderdaad gedateerd op 5 februari, dus duidelijk wat misgegaan bij de post) in de bus èn de kaart voor de televisie. Gisteren (vrijdag) kon ik modem etc al ophalen en werkte alles direct. 

daarna wil ik weg
Ook de Frederiksberg gardens zijn echt prachtig en vanuit het achterste deel van het park kijk je ook zo de dierentuin in. Hyhavn is ook mooi, vooral op een zonnige zomerse dag, maar het kan er wel druk zijn. De zeemeermin was echt ver uit het centrum en vond ik persoonlijk echt niet de moeite waard. Beetje in de rij staan (het is er wel druk met toeristen) om met zo'n klein beeldje op de foto te gaan.
) een bar die als bar een 'vikingschip' heeft. Grappig om te zien en ze hebben vaak ook leuke live muziek