Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
schoentje schreef:Poeh, wat een geweldig weekend weer! Vreselijk gelachen, gruwelijk gefeest, te veel gezopen, maar enorm veel plezier gehad.
Pech met onze oude auto op de heenweg, beetje opgelapt door de ANWB en zo het ZC terrein kunnen halen, maar de terugweg was toch echt onmogelijk voor ons oudje, dus weer een beroep gedaan op de ANWB die ons met het hele spul netjes naar huis heeft gebracht.
Zelfs Omroep Gelderland gehaald met ons pechgeval op de heenweg
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... fa2n430EaA
@Irisx94, ben jij dat op die grote foto?
Wendy schreef:Bij Patchanka hebben wij ook staan stuiteren(nou ja, een stel jongens uit de vriendengroep en ik).
Was echt super gezellig, later bedachten we dat we deze band waarschijnlijk ook al eens gezien hebben op sziget, een paar jaar geleden.
Verder vond ik der apokalyptischen reiter erg leuk (schande dat we die nog niet eerder gezien hebben), het geluid bij peter pan was helaas erg slecht (en wie kwam op het idee om deze 2 bands tegelijk te programmeren?), de opposites was ook een erg leuk feestje, enne...
miss_lizje schreef:Maarja zoals ik al eerder aangaf vond ik sommige regeltjes zowiezo al bizar(terug reveren aan het geen t-shirt verhaal).
Barramundi schreef:miss_lizje schreef:Maarja zoals ik al eerder aangaf vond ik sommige regeltjes zowiezo al bizar(terug reveren aan het geen t-shirt verhaal).
Ja, dat las/hoorde ik ook ergens, hoe zat dat nou precies? Ik heb echt zat kerels zonder T-shirt rond zien lopen en op een gegeven moment zelfs een meisje die alleen in haar BH rondhupste; die had alleen een (stuk van een) topje aan de voorkant ertussen gepropt