quera schreef:Van bedouin over de mannelijke vrijwilliger
Haar berichten met als zoekterm jongen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pniekepnak schreef:Meeleven lijkt me ook prima, vrij logisch zelfs. Maar speculeren over het huwelijk van Bedouin en insinueren dat zij vast regelmatig in elkaar gebeukt wordt enz. enz. heeft in mijn ogen niets met meeleven te maken.
quera schreef:pniekepnak schreef:Helemaal niet meer naar Tunesië? Of alleen naar dit bedrijf?
Naar dit bedrijf..
Omdat ik nog geen andere tocht heb kunnen vinden in diezelfde prijsklasse helaas ook niet naar tunesie. Dit omdat ik specifiek voor de tocht zou gaan.
quera schreef:pniekepnak schreef:Helemaal niet meer naar Tunesië? Of alleen naar dit bedrijf?
Naar dit bedrijf..
Omdat ik nog geen andere tocht heb kunnen vinden in diezelfde prijsklasse helaas ook niet naar tunesie. Dit omdat ik specifiek voor de tocht zou gaan.
quera schreef:Ik scheer niet heel tunesie over 1 kam. Maar kan simpelweg niks anders in diezelfde prijsklasse vindenals je iets weet hoor ik het graag.
Had wel een tocht gevonden maar die was bijna 2 keer zo duur.
quera schreef:Ik scheer niet heel tunesie over 1 kam. Maar kan simpelweg niks anders in diezelfde prijsklasse vindenals je iets weet hoor ik het graag.
Paddenpad schreef:quera schreef:Naar dit bedrijf..
In de Veluwe of Loonse Drunense Duinen kun je ook hele mooie tochten maken hoor.Zand is zand!!
Vealosz schreef:Jongens jongens jongens.... Ik vind het heel erg voor de TS, en andere slachtoffers wat er volgens hun gebeurd is. Maar kunnen jullie zo van alles uitgaan zonder het zelf meegemaakt te hebben? Ook ik kan een verhaal erger maken, dan het lijkt. In het begin dacht ik ook van, auts.. Maar omdat er nog geen uitgebreide uitleg van bedouin heb ik niks geplaatst. En om heel eerlijk te zijn, als ik het geld had had ik nu nog me koffers gepakt en was ik daar na toe gegaan om een rit te maken.
Vealosz schreef:Jongens jongens jongens.... Ik vind het heel erg voor de TS, en andere slachtoffers wat er volgens hun gebeurd is. Maar kunnen jullie zo van alles uitgaan zonder het zelf meegemaakt te hebben? Ook ik kan een verhaal erger maken, dan het lijkt. In het begin dacht ik ook van, auts.. Maar omdat er nog geen uitgebreide uitleg van bedouin heb ik niks geplaatst. En om heel eerlijk te zijn, als ik het geld had had ik nu nog me koffers gepakt en was ik daar na toe gegaan om een rit te maken.
IKbenEllen schreef:Klis schreef:Zand is zand? Maar Tunesie is niet de Veluwe.
Loon op Zand ook nieten het is er ook niet zo moordend heet
Klis schreef:Paddenpad schreef:
In de Veluwe of Loonse Drunense Duinen kun je ook hele mooie tochten maken hoor.Zand is zand!!
Zand is zand? Maar Tunesie is niet de Veluwe.
pniekepnak schreef:Ik heb al een aantal keer gelezen dat bokkers nu maar niet meer naar Tunesië gaan. Dat zou toch verschrikkelijk zonde zijn?
Juut schreef:Dan is dat simpelweg niet de geschikte plek om westerse gasten te ontvangen. Als toerist, of als vrijwilliger
laetitia schreef:Ik wil graag reageren op jouw uitleg en verweer Bedouin:
Zoals ik jouw reacties lees, schuif je steeds de 'schuld' bij jouw gasten. Zij provoceren, zij houden geen rekening met de aard van jouw man, zij passen zich niet aan. En nu blijkt zelfs dat jouw man e.e.a. gewoon niet aan kan...
En ik denk dat DEZE HOUDING VAN JOU juist nu dé doodsteek voor jouw bedrijf is. Zoals je het al zegt: Jullie hebben een bedrijf. Jullie vragen GELD aan jullie gasten om vrijwilligerswerk te doen.
Vergeet niet: KLANTEN ZIJN ALTIJD KONING. Zij betalen een fiks bedrag voor een ticket en vervolgens een x bedrag per week om werk te verrichten in combinatie met paardrijden in de woestijn en het kennismaken met de bedouinencultuur.
Dat jij nu de vinger naar de gasten zelf wijst (en een hele dikke vinger naar Sandra) getuigd absoluut niet van enige professionaliteit![]()
Als Sandra een moeilijk karakter heeft naar jouw zeggen, dan is dat aan jullie om daar maar mee te dealen. Als je een toeristisch bedrijf begint dan weet je van te voren dat er altijd 'lastige klanten' tussen kunnen zitten, dat is dan jullie probleem en niet die van de klant/de gast.
Daarnaast kruipt jouw man (en jij) nogal in de slachtofferrol, hij heeft een moeilijk verleden, hij kan het niet aan (met name de uitleg over het gebrek aan personeel tijdens de woestijntocht van Maaikemuis, wat een onprofessionaliteit...Als de gasten zich willen bemoeien met de kamelenman dan mogen zij dat! Dat staat hen namelijk VRIJ. Dat jouw man het extra zwaar heeft die tocht wegens gebrek aan personeel is JULLIE PROBLEEM, hier mogen de gasten NIMMER DE DUPE van worden. ).
Na jouw uitleg kan ik derhalve maar 1 conclusie trekken:
Sluit jullie bedrijf en ga iets opstarten waarbij je niet zozeer met klanten/gasten te maken hebt. Lijkt mij voor beide partijen een stuk relaxter en veiliger...
Anoniem schreef:Benfan schreef:Het is inderdaad jammer dat de topic is bevuilt met mensen die het nodig vinden om wilde verhalen op te hangen. Het valt mij mee dat er nog geen hondsdolle mummie's er in zijn voorgekomen. Die reacties mogen wat mij betreft gewoon weg. Misschien vind Bedouin het wel fijn om een hartstochtelijke iets wat labiele man te hebben. Als zij gelukkig is, wat maakt het uit? Ieder zijn ding. Dat wij als verwaande tv kijkende (en daar onze 'wijsheid' uit bouwen) westerlingetjes dat niet kunnen inzien is ons probleem. Zoals ik net al zei mensen zien wat ze willen zien, niet wat er werkelijk gebeurd. Als je tussen beide kanten in gaat zitten valt het allemaal eigelijk wel mee. Inderdaad, haar man moet wat sneller inzien wat kan en wat niet kan met klanten, maar je hebt ook mensen die je soms 10x moet vertellen hoe iets zit voordat je het kwartje valt.
Stoppen met de organisatie zou ik persoonlijk alleen doen als je het niet veiliger kunt maken. Een exploderende gids tussen de zandmummie's en strijdende nomaden is gewoon niet handig. Hij hoort iemand te zijn waar iedereen 120% op kan vertrouwen. De rots in de branding, de held van het verhaal. Als hij dat niet kan zijn dan huur je OF een andere gids in of je stopt met organiseren totdat het allemaal wel veilig kan.
En precies hierom hoop ik dat bokt dit topic naar de mesthoop verplaatst en dat er een nieuw topic gestart kan worden waar over het bedrijf kan worden gediscussieerd zonder dat het bedrijf te herkennen is..
quera schreef:Musiess schreef:Gewoon lekker naar Tunesie gaan.
Niet iedereen is zoals Bedouin en haar 'man'
Als jij een andere tocht weet. Graag
jodi schreef:quera schreef:Ik scheer niet heel tunesie over 1 kam. Maar kan simpelweg niks anders in diezelfde prijsklasse vindenals je iets weet hoor ik het graag.
Tja...Iedereen wil luxe en super personeel voor de organisatie,maar het mag niks kosten....