Kun je ook wat foto's maken van je dagelijkse dingen? Zoals je waar je slaapt, hoe je er naar toe gaat, de stallen/weides enz?
neile
Geplaatst: 18-05-12 14:59
*meelees en meekijknaarfoto'smodus*
Ben erg geïnteresseerd om dit ook eens te gaan doen, evt. via dezelfde organisatie als jij Lifaya! Erg leuk om je reisverslagje hier te kunnen volgen. Ik ben ook benieuwd naar foto's van je dagdagelijkse activiteiten. Veel plezier daar!
JJane
Geplaatst: 18-05-12 15:40
Wat een schatje. Zal ik een hele grote lege koffer naar je opsturen? Dan kun je hem meenemen.
Heerlijke foto's komen er weer voorbij. Het rijden gaat je steeds beter af op t westernzadel:) super. Nog veel plezier.
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-12 06:37
vandaag mijn eerste rodeo meegemaakt, wat retegaaf was dat! En zag ook wel wat lekkers voorbij lopen Had ook sjans lol, alleen zo stom geweest om niet te vragen of die FB had
Verder erg gave paarden! Het bareback riding was echt onwijs stoer, bokkende paarden jonge en ook met zadel was tof. Ook de bullriding gezien en barrelracing, het was op een gegeven moment wel echt te donker om nog foto's te maken
Hahahaha meteen into the details Hij was blond, hoed op, cowboylaarzen (groen ) en een rode blous. Soort van sikje wat je hier vaker ziet en was nét iets langer als mij maar helaas, verder contact zit er niet meer in ben ik bang weet wel in welk dorp die woont en wat zijn voornaam is maar daar blijft het bij lol
Ik ga kijken of ik 1 foto kan plaatsten voor ik ga slapen (van rodeo)
weet niet of ik dat wel fijne fotos vind maar goed.. kan er zo 1.2.3 niks aan doen.. heb je geen foto van dat lekkers renee? we wachten nog steeds op vieze knappe hardwerkende mannen
Maflinger_S
Geplaatst: 19-05-12 20:51
Toch wel gave foto´s. Zie dat die cowboys hun broek over hun laarzen hebben, misschien moet jij dat ook eens proberen als je weer gaat rijden . Verder volg ik je zonder veel commentaar want je maakt een interessante reis. Leuk om vanaf de zijlijn mee te genieten.
Edit: yeah, een echte cowboy graag!
tones
Geplaatst: 19-05-12 20:51
Moet je eens googlen op dirty cowboy......
beestenfreak
Geplaatst: 19-05-12 20:52
*leest ook stilletje mee* wil dit ook heel graag doen