Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelisWess schreef:Ja, je hoort het heel veel tegenwoordig! dat nederlanders en grieken samen leven!
ik wil eerst mijn studie afmaken, dus ik denk er wel overna om naar 3 jaar te emigreren.. als mijn paardje mee kan! haha
NatasjavE schreef:Voor de muggen op Corfu moet je echt DEET hebben.
Ohhhh nog zoooo lang wachten....
Lillian__ schreef:Als ik een tip mag geven, is heel oud maar heeft bij mij altijd goed gewerkt, in zee gaan liggen *als je je haartjes wilt beschermen in een knot* en als je eruit gaat je NIET afdrogen, gewoon opdrogen, dan krijg je een zou laagje op je lichaam en dan schrikt muggen af
Lillian__ schreef:Daar heb je wel gelijk in Electra, maar als de muggen weg zijn gewoon even scrubben en body lotion![]()
Wat moet ik meenemen voor een week Kreta? ik heb werkelijk geen idee *bikini's en zo maar veder?*
Electra63 schreef:Lillian__ schreef:Als ik een tip mag geven, is heel oud maar heeft bij mij altijd goed gewerkt, in zee gaan liggen *als je je haartjes wilt beschermen in een knot* en als je eruit gaat je NIET afdrogen, gewoon opdrogen, dan krijg je een zou laagje op je lichaam en dan schrikt muggen af
Het nadeel daarvan is, dat je dan zo "zout" en uitgedroogd bent![]()
Op de Cycladen heb ik zelden last van muggen gehad, sowieso niet in Griekenland. Op Korfoe kan ik het mij voorstellen, omdat het zo groen is. Voor mij valt daarom Korfou van mijn "verlanglijstje" af.
Electra63 schreef:Wanneer ga je? En wat ga je doen? Als je alleen maar gaat zonnen en shoppen/stappen zijn wat jurkjes/rokjes genoeg. En slippers (en stapschoenen). Ga je ook nog een kloof of zoiets lopen, dan is een paar gympen en (korte) broek ook wel nodig. Zonnebril en petje/hoed is ook wel noodzakelijk, maar kan je ook daar kopen. Op sommige stranden zijn waterschoentjes noodzakelijk, maar kan je ook daar kopen.
Ik ben vorige week uit Turkije teruggekomen, maar het was al zo warm, dat ik geen vestje/lange broek aan heb gehad.
Electra63 schreef:Ik ben vorige week uit Turkije teruggekomen, maar het was al zo warm, dat ik geen vestje/lange broek aan heb gehad.
Zwitsal schreef:Electra63 schreef:Ik ben vorige week uit Turkije teruggekomen, maar het was al zo warm, dat ik geen vestje/lange broek aan heb gehad.
je had serieus een lange broek en vest mee nu naar turkije?
ik heb nu een hotel in rhodos stad gevonden..
heel ander eiland dan waar we oorspronkelijk heen wilden maarja..
4 sterren, hele goede beoordelingen op zoover (8.2 gemiddeld, en het cijfer wordt omlaag gehaald door de 6 voor kindvriendelijkheid, wat alleen maar goed is, vriendin en ik hebben een bloedhekel aan kinderen haha), naast het strand en vlakbij het centrum.
840 euro voor 15 dagen, halfpension... das wel te doen toch die prijs?
joke20 schreef:Goede vlucht gehad, bij een terras ned kijken