Wintersport 2011/2012 deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FrieseMenner

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:47

Maaike__ schreef:
FrieseMenner schreef:
Over 3 dagen richting Flachau, wel weer zin in 8-) Zijn er hier ook mensen die de sneeuw app gebruiken? Vind het een echte aanrader, je kunt het weer en alle updates in de gaten houden!

Welke app gebruik jij? Want weet niet of die app van Bizztravel echt betrouwbaar is?

De sneeuwhoogte + app. Ik heb hem voor iphone maar waarschijnlijk kun je de app ook wel voor android krijgen. Is wel grappig kun je je plaats opzoeken en alles volgen. Sneeuwhoogte top/dal, sneeuwval, skiliften, km aan pistes etc. Kijk er regelmatig even op, leuke app!

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:48

Snowfeaver kijk ik altijd samen met broertje in de auto naar Tsjechie! Krijg er echt een wintersport feeling van! Jammer dat die vanavond niet meer komt! Hopen dattie morgen komt dan! Maar zal wel niet! :(

FrieseMenner

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:55

Celiien schreef:
FrieseMenner schreef:
Over 3 dagen richting Flachau, wel weer zin in 8-) Zijn er hier ook mensen die de sneeuw app gebruiken? Vind het een echte aanrader, je kunt het weer en alle updates in de gaten houden!

Ik ook ik oookk!tenminste, Altenmarkt :')
Welk hotel/appartement zit je :)) ?

We zitten in een huisje, weet zo even niet vanuit welke organisatie het uitgaat. Als het goed is zijn wij de eersten die er gebruik van maken. Nu maar hopen dat het wel af is i.v.m. de hevige sneeuwval :P

Pytje

Re: Wintersport 2011/2012 deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 23:01

Ski tracks is ook een super toffe app! Die meet je snelheid, afgelegde weg enzo. Hij gaat niet via internet.

@Fee: dan wil ik er wel twee bij je in bestelling doen :)) Ik zal het geld dan naar je overmaken.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 23:07

FrieseMenner schreef:
Celiien schreef:

Ik ook ik oookk!tenminste, Altenmarkt :')
Welk hotel/appartement zit je :)) ?

We zitten in een huisje, weet zo even niet vanuit welke organisatie het uitgaat. Als het goed is zijn wij de eersten die er gebruik van maken. Nu maar hopen dat het wel af is i.v.m. de hevige sneeuwval :P

Zit je toevallig in die nieuwe huisjes op de piste :)) ?

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 23:18

DieL_Zor schreef:
Sneeuwhoogte+ is chill! Hij is ook te gebruiken op de computer (http://www.sneeuwhoogte+.nl)
Heb de countdown ook op m'n laptop staan. De apps op m'n telefoon zijn een beetje schaars :\

Die reep klinkt lekker Pytje :9 Tnx voor de tip!

Klinkt gezellig Cap! Kijk je wel uit :(:)

Stuiterball met welke bus ga je? En hoelaat en vanaf waar, misschien zitten we wel bij elkaar :+

Zo, boardje is weer heel mooi glad <3 gelukkig is die niet in de fik gevlogen zoals ik vorige week had gedroomd :')
Heb net ook maar een poging gedaan om dat minicameraatje op m'n hotel te monteren, morgen even testen of die goed zit :)

Voor degene die het eventueel interessant vinden; aanstaande woensdagavond is in Snowworld Zoetermeer een lawine-info avond
en ik krijg weer allemaal berichten binnen dat in heel veel wintersportzaken alvast uitverkoop is dus sla je slag!

:o? ieke niet begrijp... of bedoel je helm? :D

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 23:23

Ja ik wil graag het uitzicht vanaf m'n hotel hebben zodat ik de vakantie overnieuw kan beleven :j

Maar een helm is toch handiger :') oops _O-

Irene18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 23:41

Hahaha _O-
Ik heb die zin ook wel 5 keer over gelezen tot ik door had dat het misschien toch een typfout was :')

En ja hoor, mijn vader heeft een iphone gekocht ... :roll: >;)
Het gaat de hele dag door: app dit, app dat en "kijk ik kan overal email checken, handig he?"
En dan moet jij maar weer antwoorden: "ja pap leuk! Gaaf hoor" |o
Maat het is ook zulk leuk speelgoed he...

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 23:44

Ik heb de zin ook een aantal keer moeten lezen :D

En ja leuk een vader met een nieuw speeltje... Maar na een tijdje ga je de voordelen er van in zien. Ze vergeten dat ze bepaalde programma's op tv willen zien. Hebben alleen nog maar oog voor het speeltje en jij kan je ding doen :)

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 23:55

Hihi ja ik dacht, laat jullie lekker lezen zodat jullie wat te doen hebben :Y)

Altijd leuk zo'n vader :+ die van mij gaat me dan alleen bestoken met vragen omdat die geen idee heeft hoe alles werkt...behóórlijk irritant als je druk met andere dingen bent ^) zeker als je het al 10x hebt uitgelegd.

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 00:08

@ Citroen. Ik ga naar Superdevoluy als ik het goed schrijf. Maar lijkt me erg leuk.
@ Celiien. Ja die sneeuwhal ben ik onderhand ook meer dan zat, ik ging dan nog naar Botropp, eventjes is leuk maar als je het een paar keer hebt gedaan is het niks meer en je bent zo met 45 sec. beneden. Maargoed over 2 weken het echte wintersportleven maar even proeven.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 00:19

Pytje, en dan gewoon versturen met de post. Of hoe wil je dat gaan doen? :))

Mijn vader heeft trouwens bedacht om 150 km voor Gerlos te gaan overnachten... Kunnen we die laatste paar kilometers net zo goed gelijk doorrijden. Beeeeetje vreemd, haha! :')

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 00:31

capopjekop schreef:
Sterre voor je bril wordt volgens mij goed gezorgd, hij moest lachen toen ik de groeten deed :p

Da's iig geruststellend :P ! Vroeg 'ie niet hoe wij elkaar "kennen"?!
Walter & Werner doen het leuk hè, in Hochfeldstadl :) !!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 01:16

Fee_ schreef:

Mijn vader heeft trouwens bedacht om 150 km voor Gerlos te gaan overnachten... Kunnen we die laatste paar kilometers net zo goed gelijk doorrijden. Beeeeetje vreemd, haha! :')

Nou idd , dats 1 a 2 uur verder :')
Wanneer vertrekken jullie dan?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 08:26

We vertrekken rond 11 uur 's ochtends vrijdag. Dit omdat ik van m'n vader perse dat ene uurtje duits moet volgen. :roll:

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 09:10

Pytje bij die ski track app heb je dan de lite versie of die van 0,79 cent?
Hij ziet er wel cool uit!

En fee wie weet leer je nog net weer ff iets in dat ene uurtje Duits wat je in gerlos kan gebruiken :p

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 09:33

Fee_ schreef:

Wij doen dit ook altijd, alleen dan paar km verder voor Gerlos/Koningsleiten. Ik vind het heerlijk, wij zijn dan rond etenstijd in het hotel (als het meezit, we hebben wel eens anders meegemaakt...) We eten dan lekker en kletsen nog een tijdje (we zijn vaak met een groep en we zien elkaar meestal alleen met wintersport/verjaardagen :D ) en lekker slapen en de volgende dag op het gemakje naar het huisje.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 10:38

Awh Fee wat heeft je vader nou weer verzonnen :') :(:)

Als ik er bijna ben wil ik er ook echht zo snel mogelijk zijn, niet vlak ervoor stoppen. Dan word ik gek :+

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:18

Balen Feline van dat uurtje Duits en van die stop. Die 150 km kunnen dan ook nog wel, rusten kun je wel in je appartement :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:21

Wij gaan altijd rond 11u 's nachts weg, zijn er dan rond 9 a 10u sochtends :)) heel fijn, kan je lekker rustig alles doen, savonds uit eten en dan lekker slapen en de volgende dag skieeen! *\o/*

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:30

Ja, wij gaan meestal 's ochtends rond een uurtje of 7/8 rijden en dan komen we 's avonds rond 9 uur aan. Maar m'n vader wil perse dat ik dat uurtje duits volg, waar we toch nooit wat doen, al helemaal niet de laatste les voor de vakantie. Dus dan kunnen we pas rond 11 uur weg. En dat vrouwtje kan echt niet tot zo laat opblijven dus overnachten we onder aan de berg. Maar baal er wel van, want ik wil gewoon in een keer. Ben je er bijna maar dan moet je de volgende dag alsnog een tijdje in de auto zitten. Ach ja. Ik heb het maar te accepteren :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:48

Van wie heb je Duits :') ? Bakker := ?

Achja, ik moet tot 16.15 waarschijnlijk naar school -O- baal er echt van, want kan Rayna niet zelf wegbrengen >.<

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:51

Ja Bakker! Zit er nu ook in een o-uur, haha :))

Wij brengen de katten donderdag middag weg. Anders zitten ze toch maar te kloten met het inpakken. Overal inkruipen enzo, is niet zo handig :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:54

:') tjah, wij gaan donderdagavond inpakken en vrijdag gaan mn ouders alles inladen enzo, terwijl ik gezellig op school zit ><

Leuk Bakker :') altijd beter dan Brand (of bij frans, Breeman.. is die er nog? )! Welk jaar zit je nu eigenlijk? 5e gok ik?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:57

Bakker is wel aardig tegen mij. Ben best lief O:)
Breeman... Nog nooooit van gehoord!
Ik zit inderdaad in de vijfde van havo. :j