Ik had ergens palmbomen aan het strand verwacht dus ging even googelen of die nu wel of niet op die stranden horen, niet echt dus maar vond wel deze foto, iets voor de volgende shoot?
vikki
Geplaatst: 12-12-11 23:22
lifaya schreef:
*ik reed de eerste keer ook zonder cap *
Achossie, arme Vikki, ik zou dan toch maar even kijken voor een afspraak bij de fysio? In elk geval beterschap
De fysio had me net weer helemaal 'back on track' gekregen... en toen werd ik (2 maandjes terug) door een klein jongetje met fiets met scooter en al omver gereden...
Ik masseer altijd wel alles en iedereen (behalve mijn hubby, die vindt het niet prettig om gemasseerd te worden... ), maar gemasseerd worden gebeurt niet bepaald vaak...
Renee, wat een gave foto's! En wat is het prachtig daar! Jaloers.
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-11 23:26
@ vikki, Aaaaaaah das wel heel jammer, kun je niet aan iemand vragen of die ou even lekker wil masseren? pro quo pro ofzo toch ? Wel echt onwijs vervelend dat je omver bent gereden, die jeugd die kan ook gewoon echt niet normaal in het verkeer doen, of met zijn 3en naast elkaar fietsen, voorrang nemen ipv krijgen en met opgevoerde brommers/scooters alles van de sokken rijden
@ Roosmarijn, Ja het is hier onwijs gaaf! heerlijk weer ook ! (niet letten op mijn dikke vest, had er niets, behalve bh, onderaan )
@ IcePrincess, hahahaha, dat zie je hier niet zo vaak er schijnt hier wel een stuntend jong meisje te zijn heb ik gehoord
Jeee foto's zie ze nu pas, sliep gisteren al.. Wauw ze zijn stoer! Renee jij kijkt wel wat charmanter dan ik vond die zon in m'n ogen een beetje lastig maar echt supergave foto's nu volgende keer met hubbie erbij ook hehe.
Er zijn wel palmbomen op sommige stukken strand, maar idd lang niet overal... De Fantasia, dat gestunt op paarden, is in de zomer ook soms op het strand ja (bij hotels als show voor de mensen) maar in de winter geloof ik niet.. Het is wel vanmiddag in Midoun, twee weken terug waren we al gaan kijken maar toen was het al afgelopen, misschien leuk plannetje voor vanmiddag Renee?
Vikki gewoon een keer ergens gaan laten masseren dan joh! Als je jezelf niet kietelt, een ander doet het niet!
Ohhhh die foto's van jou en Flavio zijn echt gaaf hoor Martine! Het zonnetje en de blauwe zee maken het helemaal af! En zo lekker met een hempje. Kom ik met mijn helemaal ingepakt foto's met Shaggy . Van de zomer ook maar lekker in hempje, maar dan heb ik nog niet zo'n mooie achtergrond .
Oh ja dat hempje, had eigenlijk wel een vest bij me maar voor de foto's maar even afgelaten.. Qua weer zat het er net tussenin, het ging net met een hempje maar vest ging ook nog wel
En Esther oh leuk heb je ook foto's?? Ga even kijken
Haha, dat denk ik ook! Het is toch wel even pielen soms om de touwtjes weg te krijgen. Maar dan heeft ze voorlopig wel weer genoeg nieuw portfolio materiaal en een mega leuke reis om op terug te kijken!