Gouvia zijn wij twee jaar geleden ook geweest! Erg leuk dorpje, maar wel klein, dus 's avonds waren we er na een paar keer wel op uit gekeken. Ga je naar een hotel of appartement Astaloca? En er is verder weinig strand, maar dat heb je overal op Corfu, bij ons hotel zat wel een strand, dat was wel fijn!
Stranden zijn er idd weinig op corfu, maar als je de lokale bevolking een beetje leert kennen zie je wat meer plekjes/stranden.
Zo zijn wij naar Paradise beach geweest, waar je alleen met een boot kan komen en dergelijke. Als je richting Paleokastritsa gaat op een dag, stop dan vooral bij Gran Alladino op paleokastritsa main beach, ze hebben daar echt super eten!
Wij zijn toen ook met zijn 2en met een bootje geweest daar in de buurt van Paradise Beach, maar die dag bleek het later veel te hard te waaien en stonden er veel te hoge golven! Vond het toen ook echt niet leuk in dat bootje!! Later werden we ook weer teruggestuurd door die Grieken! Wij zijn wel een dag met een boot meegeweest via de reisorganisatie en dan zie je ook hele mooie plekjes!
Ik ben een maand naar de Ionische zee geweest. We zijn gaan eiland hoppen met een zeilboot. we zijn van Corfu tot Zakyntos gegaan. Heel veel leuke haventjes gezien met als hoogtepunten Loggos op Paxos, Assos op Keffalonie, Agios Nikoleaus op Zakyntos en Kionie op Ithaca.
We hebben de bleu caves op Zakyntos gezien en nog wat prachtige grotten op ik dacht kefalonie.
Klinkt super, Natasja. Het is dat ik niet zo van het kamperen ben, want daar vind ik zeilen toch wel een beetje op neerkomen, maar anders had ik dat zeker nog een keer willen doen.
nou ik vind k(r)amperen ook niks aan(met tent) maar op een zeiljacht heb ik geen problemen. er zit gewoon een toilet en een warme douche in en verder gewoon eten in de haven...niks koken op een gasstelletje. kinderen gewoon ieder een eigen slaapkamer...
Het zal wel lijken op kamperen met een kamper denk ik.