Ben ook zo benieuwd hoe het daar is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nodi schreef:Hey Aranel ik las dat je 15 augustus vliegt, om 22.55 's avonds toevallig? Ik ga dan ook met een vriendin en wij hebben ook geboekt bij corendon en vliegen met bulgarian air!
Aranel schreef:nodi schreef:Hey Aranel ik las dat je 15 augustus vliegt, om 22.55 's avonds toevallig? Ik ga dan ook met een vriendin en wij hebben ook geboekt bij corendon en vliegen met bulgarian air!
Wij gaan om 22.35 geloof ik.. Maar lijkt me sterk dat er een tweede vliegtuig 20 min later gaatMisschien zitten we wel op dezelfde vlucht dan
Aranel schreef:Ik zit in Izola paradise
Wij willen zeker wel dingen gaan doen! Sowieso dagje Nessebar, nog enigszins cultuur snuivenEn naar het waterpark in Sunny beach (het aquapark in Nessebar schijnt niet leuk te zijn).
Verder gaan we die off road safari wel doen denk ik
djuno schreef:@Nodi....dan zit je een flink stuk bij het uitgaansleven vandaan. Het is 3 km van Nessabar naar het beginpunt van Sunny....en dan nog eens zo'n 3 km van het centrum.
Aranel schreef:Ik zit in Izola paradise
Wij willen zeker wel dingen gaan doen! Sowieso dagje Nessebar, nog enigszins cultuur snuivenEn naar het waterpark in Sunny beach (het aquapark in Nessebar schijnt niet leuk te zijn).
nodi schreef:Aranel schreef:Ik zit in Izola paradise
Aah dat leek mij ook leuk ja die safari! Oh en ons hotel zit trouwens in Nessebar, dacht dat dat gewoon bij sunny beach hoordeMaar ligt maar 3 km van centrum sunny beach dan.
En ik zag net idd de tickets dat het veranderd was en wij vliegen dus ook om 22.25!
Wij wilden ook misschien een of twee dagen naar turkije maar dat bekijken we daar wel of dat mogelijk is. Ook zag ik ergens dat je paarden kunt huren, maar wil ook niet op van die zielige paardjes een rondje rijden dus dat is ook daar maar even bekijken hoe dat is..
Oh ik heb er echt zin in, vooral met het weer hier zeg. Hoelang blijf je? Wij 2 weken
xFioon schreef:Aranel schreef:Ik zit in Izola paradise
oef, ik vind dat niet echt in een lekkere buurt liggen, houd er rekening mee, loop niet savonds daar alleen!
Vrienden van ons zaten daar, was nog wel even lopen naar flower street ook al beloven ze dat het midden in het centrum ligt, het ligt er wel net iets verder vanaf (kan nog verder hoor, waren er veel meer die dachten dicht bij te zitten maar ver weg bleek te zijn)
maar wij liepen daar savonds met 2 meisjes, pikkedonker, pauperbuurt, wij arm in arm, zaklamp, rennen, hopen dat we er snel waren