Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Julia_Romeo schreef:Romana01 schreef:Dan wordt het toch richting Marmarisweet iemand daar een leuk hotel
Club turban
ik ga dit jaar naar Icmeler(naast marmaris)
hotel Mirage world. Mijn moeder is daar vorig jaar geweest en vond het een goed hotel.Scheelt 1 ster met Turban maar scheelt wel veel in prijs
ikkuh15 schreef:Oeh ikenindi! Dat is een goede vraag! Ik denk als je een reis wilt boeken dat het beste aan kunt geven bij de organisatie. Vragen of het wel of niet mag. Ik kan morgen is een belletje voor je plegen maar zo zou ik het niet durven te zeggen..
Haha Rianne dat geloof ik goed ja! Je vriend kun je niet vaak genoeg zien! Ik ben ook weer aan het aftellen begonnen.Nog 13 dagen te gaan!
Zwitsal schreef:ikkuh15 schreef:In maart ben ik ook gevlogen met transavia omdat het toen de goedkoopste was. Nu was de prijs van een ticket 450 euro. Je moet bij transavia niet vergeten dat er sinds binnenkort extra kosten bijkomen wanneer je een koffer mee wilt nemen. Je boekt dus een reis met handbagage van 10 kilo en voor een koffer komt er een extra toeslag bij.
is dit serieus zo?
vanaf wanneer gaat dit in?
heb mn reis naar turkije via sunweb geboekt, willen morgen de volledige betaling gaan doen (tot nu toe alleen maar aanbetaald) maar wij vliegen ook met transavia.
niet zo'n zin om straks op het vliegveld tot de conclusie te komen dat ik 20 euro (of meer?) bij kan betalen voor mn koffer.
slechte service trouwens.. bij bijv ryanair doen ze het ook zo maar daar is de ticketprijs er ook wel naar.