Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Debbie, zou je jouw planning eens naar mij willen pben of in het topic zetten?
Ik heb al wel een globale planning maar misschien heb jij nog wel hele goede ideeën.
Citaat:Free round-trip ferry ticket. New York Pass allows you to skip the ticket purchase line by presenting your Pass at the Eastern National bookstore inside Castle Clinton National Monument to receive your ticket for the Statue of Liberty and Ellis Island ferry.
Guinevere schreef:Ik vind het zelf erg gaaf! Zeker omdat het toch zo'n bekend beeld van Amerika is. Als je met de tour binnen bent kan je ook hele oude brieven lezen van mensen die jaren geleden op die manier Amerika binnen zijn gekomen ... ik vond dat zo ontroerend dat ik af en toe even een traantje weg moest pinken.Sowieso veel interessant informatie op de tour, onder meer over het ontwerp, de bouw, etc.
Iedereen die ik mee genomen heb (ben er inmiddels al 4x geweest) vond het een geweldige ervaring. Over de tour naar de kroon hoor ik verschillende meningen, maar dat heb ik zelf helaas nog nooit kunnen doen.
Guinevere schreef:Nee, ook in het vrijheidsbeeld. Ze gaan niet zozeer over het immigratie proces zoals op Ellis Island, maar meer over het aanblik van het vrijheidsbeeld en de hoop/opluchting die het opriep toen ze het voor het eerst zagen. Zo mooi!