Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nathalie schreef:Ja! Dortnal Ranch in Hisaronu is een aanrader! Is alleen niet te boeken als excursie, dan kom je bij Hisar Country Club, een afrader. Via google kun je wel een telefoonnummer vinden denk ik.
Zo leuk dat, die relaxte houding altijd daar
) Ik vroeg me eerst af of ik wel goed zat, iedereen met korte broeken, slippers, en zelfs iemand met een baby?
Maar niemand bleek dus te kunnen rijden van hun, en toch werden ze op paarden gezet en meegenomen de bergen in... Wel 3 begleiders, en het was een stap-ritje van nog niet eens een halfuur in zo'n typische manegepony-rij. Ik heb zo'n anderhalf uur gewacht (was ook geen ramp, dr was een zwembad
) en toen samen met een man van daar de bergen in geweest. Ik kreeg volgens hun het beste paard van stal aangewezen haha, en eerlijk gezegd vond ik het allemaal wel meevallen. Goede conditie voor zover ik het kon merken, en hij liep ook gewoon goed en lekker door.
Ook veel gepraat, over zijn paarden en de verschillen tussen hoe mensen daar en in Nl. met paarden omgaan enz.
En wat ik op hun site las he.. pff, dat lijkt me zo gaaf!: Proram 6: working holidays – for youngsters and budget interested.

* haha goed voor de huid iig.
)
.
( iemand ervaring mee?)
. Hotel Elysee, het is een groen hotel meteen aan de boulevard en vanaf daar is het nog ongeveer een kwartiertje lopen. Als je die ziet, wil je dan een foto maken?
Vind ik leuk! Veel plezier alvast
Het schijnt er gelukkig ietsje kouder te worden (zo'n 28/29 graden) dus dat is wel lekker. Dan kun je tenminste nog wat ondernemen zonder dat je helemaal bezweet bent.