Nee ik zou het niet weten
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
                                                         djmike schreef:En had iemand hier nog ervaringen met de travelcard?
 Werken zowel in de bus als in de metro, in de bus moet je m aan de chauffeur laten zien, in de metro moet je m in een 

daarom gaan we in die periode.
                                                         joozz schreef:weet je wat ook leuk is al je honden- of kattenfan bent? De dierenafdeling van Harrods! Echt een enorme collectie honden- en kattenkleding, met echt hilarische pakjes zoals Elviskostuums of van die Burberrydingetjes. Verder sowieso allerlei luxe accesoires. Zelf de laatste keer voerbakjes gekocht in Harrodsgroen met hun logo. Haha heel erg fout, maar heb er een hoop lol om gehad (heb nml een echt vuilnisbakkenhondje hihi)

Bellatrix schreef:Ik heb het gezien ja,....vond het afschuwelijk.
  naast mij rekende een man echt een gruwelijk dure halsband af.... zou ik niet eens om durven doen bij mijn hond.
  mocht ze de speeltjes uitproberen enz. haha, probeer mn vriend al te bewegen om n keer met hond naar Londen te gaan.....  
  Wel goede klantvriendelijk overigens van Harrods!