Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lekker!!!
Doe Marmaris de groetjes van me. 
Nathalie schreef:Dat is denk ik voor twee personen of niet? Dan valt het wel mee toch vind ik.
Ikkuh, wat voor bagage neem je nog meer mee dan? Ik heb wel heel vaak veelsteveel overgewicht gehad en ja dan moest ik toch bij betalen. En wat ik vaak doe is van die koffertjes mee nemen die als handbabage mogen, en die helemaal volproppen met alles wat zwaar is. Die laat ik dan ff bij mijn ouders staan als ik ga inchecken (om te voorkomen dat die gewogen wordt) en dan neem ik hem mee t vliegtuig in.
Kun je niet nog eens bellen maandag ofzo?
die kan net niet in mijn koffer. Afmetingen zijn 75 bij 55 en mag dus ook niet als handbagage. Hij weegt maar 700 gram
Ik heb ze nu al 3 keer gebeld. Nog steeds geen antwoord. Er wordt mij verteld dat zij moeten wachten op antwoord van de vliegtuigmaatschappij. Ik zou gister of vandaag terug gebeld worden. Nog steeds geen reactie en ik vertrek zaterdagochtend al..

Is voorbij voordat ik het door heb volgens mij. Dat is toch wel het voordeel aan laat boeken.. Hoef je niet zo lang te wachten en af te tellen.
. Nathalie schreef:A_Lette, dat heb ik ook idd!! Je maakt zelf je vakantie leuk of niet leuk. Ik kan overal een fijne vakantie hebben.![]()
Daarom vind ik het ook altijd zo jammer dat sommige mensen zich overal aan ergeren op vakantie! Daar kies je echt zelf voor...