Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 14:10

Tnx, ik ben er nog wel een paar maanden zoet mee

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 14:29

Ik heb even terug moeten lezen wat er gebeurd is, maar wat een pech zeg! Enig idee wanneer je onder het mes moet?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 14:39

Ik heb het niet gelezen, hoe kan dat nou Morrie

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 15:28

Ik ben op m’n plaat gegaan met de fiets, stoeprandje. Volgens de huisarts was er niets aan de hand: enkel was niet dik/blauw, maar omdat ik dat wilde mocht er een foto worden gemaakt. Foto’s gemaakt, afgevoerd naar de SEH en na 4 uur wachten in het gips. Arts boos: ze had het moeten zien voordat het in het gips ging, maar het is een dubbele instabiele breuk dus naar de chirurg over 3 dagen. Dat wordt nu dus 4 dagen. Aangezien dat been al helemaal scheef staat vanwege een versleten knie (ongeluk met paard ooit) hoef ik niet zo nodig een operatie, ik kan er sowieso niet ver mee lopen. Het komende half jaar ben ik er wel zoet mee en ik stap NOOIT meer op de fiets

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 19:36

Jeetje Morrie daar ben je dan lekker klaar mee

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 19:53

OH bah, heel veel sterkte toegewenst.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 20:02

Tnx dames, vrijdag hoor ik hoe dit verder gaat

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 22:57

Sterkte Morrie!

Bedankt allemaal! Ik heb echt onwijs zit om er voor het eerst mee weg te gaan. Ben bang dat dat de meivakantie pas gaat worden.. maargoed, tot die tijd lekker spulletjes verzamelen, textiel enzo, ook leuk!

Afgelopen weekend zijn we naar de Wit in Schijndel geweest, nu wil ik naar Obelink :') Hebben die ook zo’n indoor playground net als de Wit? Dat vonden de jongens wel geslaagd, haha! Al vermaken ze zich ook heeeeel lang op de wandelenschoenen-test-bruggen bij de Vrijbuiter (Gouda) O:)

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 09:25

Volgens mij heeft Obelink dat niet, tenminste vroeger nooit.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 14:30

Liesje89 schreef:
Sterkte Morrie!

Bedankt allemaal! Ik heb echt onwijs zit om er voor het eerst mee weg te gaan. Ben bang dat dat de meivakantie pas gaat worden.. maargoed, tot die tijd lekker spulletjes verzamelen, textiel enzo, ook leuk!

Afgelopen weekend zijn we naar de Wit in Schijndel geweest, nu wil ik naar Obelink :') Hebben die ook zo’n indoor playground net als de Wit? Dat vonden de jongens wel geslaagd, haha! Al vermaken ze zich ook heeeeel lang op de wandelenschoenen-test-bruggen bij de Vrijbuiter (Gouda) O:)

Hhmm, ik vrees dat Obelink een flinke desillusie gaat worden voor je, na de Wit.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 14:38

Daar ben ik het mee eens Ikke, wij gaan speciaal maar de Wit
Veel overzichtelijker

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 14:46

De Wit is leuker idd :j

Morrie wat een pech. Sterkte.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 19:42

ikke schreef:
Liesje89 schreef:
Sterkte Morrie!

Hhmm, ik vrees dat Obelink een flinke desillusie gaat worden voor je, na de Wit.

Oh hahahaha oeps. Nouja, ik vind het al snel leuk hoor, de Wit was wel echt bizar! Ik kwam normaal niet verder dan de vrijbuiter en vervat :=

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 20:46

Obelink heeft niks leuks voor kinderen.
Lijkt een soort Duitste groothandel.

Als je in de buurt bent wel leuk om heen te gaan maar de Wit is echt mooier

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 07:40

Wij hebben onze vakantie alweer geboekt voor volgend jaar *\o/* . Gaan naar Zeeland.
We gaan in mei ook al naar Oostenrijk, dus niet zoveel belang bij om 2x ver te rijden (met caravan en 2 jonge kids) en toch blijf ik erbij dat NL ook wel echt de leukste campings heeft, tenminste zo lijkt het.
En ja in het buitenland zijn ze er ook wel, maar toch iets beter zoeken :-).

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 08:13

Voor de honden is het aan de warme kant, maar het is heerlijk weer om te kamperen dit weekend tijdens de Kivo kempentrail.

Erg blij met mijn keuze de grote tent mee te nemen en het opzetten viel echt 100% mee.

Helaas vanmiddag alweer naar huis, maar eerst nog een mooie dag en hopelijk een mooie 2e run.

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 12:51

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:15

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:24

Ik denk verkeerde topic.

Wij zijn de herfstvakantie naar Oostenrijk geweest, zonder caravan maar in een huisje. Wel even wennen na zoveel jaar kamperen. Volgend jaar willen we terug, in de zomer en dan kamperen. Maar is even kijken waar we dan heen gaan. Waar we nu zaten (Wipptal) waren geen leuke campings. Dus ik denk dat het dan het Otztal wordt, of meer bovenin Tirol bij de Zugspitze in de buurt. Iemand hier die een leuke camping aan kan raden? Hond moet wel mee kunnen, en moet ook leuk zijn voor een puber van 13.

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:50

Ik lees mee SusanH. Heb Oostenrijk al een aantal jaar op mijn lijstje staan maar heb nog geen leuke, niet al te massale, hondvriendelijke camping kunnen vinden.

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:52

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 14:43

Ik vind de meeste campings in Oostenrijk wel erg oke.
Aanrader, zeker voor de kleinere campers, Panoramacamping Sausalerland in Höch. Mooi wijngebied, camping ligt bovenaan de berg met wijngaarden rondom. Zijn wel meer camperplaatsen, niet berekend op grote campers (7,5 meter paste al niet, maar 2 plaatsen innemen was toen wij er waren ook geen probleem :') ). Kleine camping, maar wel gratis sauna, jaccuzi, en koelkast waar je dingen uit kan pakken en op een briefje kunt schrijven en afrekenen bij weggaan, veel onverwachtse luxe en no nonsense. Broodjesservice is antwoordapparaat van de bakker inspreken met bestelling en plaatsnummer, plastic tasje ophangen met plaatsnummer en geld en 's morgens hangen de verse broodjes klaar. :))

In Brixenthal zijn ook enkele fijne campings, Hopfgarten, Söll en Itter heb ik goede ervaring mee.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:10

7,5m is toch ook best een behoorlijke camper? De meeste die ik ken zijn ongeveer 5. Hoewel, onze buren hebben zo'n idioot groot ding waar mijn studentenkamer in Amsterdam makkelijk in paste :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:15

5 meter? Busjes maar geen half integraal. Die zijn allemaal tussen de 6,7 en 7,5 meter. Anders hadden wij allang zelf een camper aangeschaft want dan paste het onder onze overkapping. Adriaan compact is de kleinste met 5,99 meter. Onze overkapping is 5,75 meter.
Camper die we bij hadden was 7,30 meter, exclusief fietsendrager. Zonder fietsendrager paste die ook niet. Echt alleen de kleine buscampers, stonden toen wij er waren ook 2 integraal campers die ver uit het vak staken. :))

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:20

Onze Knaus sky,halfintegraal is met 7 meter net er tussen in niet te lang en te breed, maar wel comfort van lengtebedden.