Annash schreef:Ik heb mijn ESTA net ook aangevraagd en betaald en is goedgekeurd. Weer iets wat ik van het lijstje af kan halen.
HOHO! Niet te snel, de hoge heren bij de douane hebben het laatste woord!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik weet het, dat het pas definitief is als ik in mijn hotel ben, maar daar houdt het ook op. Beter 1x te veel dan te weinig gezegd

De tweede keer heb ik maar gezegd dat ik op vakantie kwam en was alles oké. Als ik in Amerika zou willen wonen hoef ik alleen maar met mijn vriend te trouwen (hij is bij mij in Nederland komen wonen) en die plannen hebben we (voorlopig) niet. We hebben het nog veels te veel naar onze zin in dit kleine kikkerlandje.

CubaLibre schreef:Lang leve mn visum
Nu moet ik zeggen dat ik bij al mn reisjes Nederland wel braaf al mn papieren bij had maar ze hebben er hier nog nooit om gevraagd bij de douane
Ik krijg steeds te horen: welkom thuis

babe schreef:Ik lees al wat jaartjes mee in deze topics omdat ik ook ooit naar Amerika wil. En nou zijn er dan eindelijk plannenwe gaan met vrienden een rondreis met een camper maken volgend jaar!
tips en ervaringen vind ik altijd leuk om te lezen, dus die zie ik hier graag verschijnen!