knabbelgirl schreef:Mijn budget is niet ruim (is mij verteld), onder de 1000 voor de dingen die ik daar ga doen en in NYC incl eten en souvenirs. Maar zie een auto eigenlijk niet heel erg zitten, ben geen fan van rijden in het buitenland. Dus ga heel goed nadenken.
Waarom zou je santa monica aanraden?
Mijn hele lijst tot nu toe voor LA:
Hollywoodsign tour, Griffith park, Walk of fame, Angels flight Railway, Los Angeles Central Library, Warner bros studio tour, Santa Monica Bay, UCLA main campus, China Town, Heritage square museum, Larchmont Village, Little Tokyo, Farmers market en Whole foods, Rodeo drive, Halliwell huis (charmed), Laguna Beach, Kenneth Hahn park, Flower Market, Bona Vista Lounge, Grand central market.
Op- aanmerkingen of toevoegingen/afraden zijn altijd welkom!
De UCLA campus zou je kunnen combineren met Santa Monica. Vanaf UCLA kan je bus 1 of 2 nemen (2 is sneller) en dan ga je direct naar Third street promenade en de Santa Monica pier. Laguna beach zou ik af laten vallen. Dat ligt een rot eind uit de buurt (ruim 1,5 uur rijden). Bedoel je met Whole Foods de supermarket? Want die zit overal en is verder niet bijzonder. Griffith observatory is leuk om 's avonds te doen. Als je leuk uitzicht wil over de stad en the Hollywood sign kan ik Runyon Canyon aanraden. Dat is een korte hike. Leuk om ook een beetje de LA cultuur te proeven. Is op loop afstand van de Walk of Fame.
Mocht je naar Santa Monica gaan en je houdt van Mexicaans eten kan ik La Sandia erg aanraden. Ze hebben daar heerlijke guacamole die ze aan tafel klaar maken.