Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geintje, is er wel, maar afhankelijk van waar je bent en waar je precies heen wilt zou ik niet alles met het OV willen doen.
Die laat ik dus maar vallen. Begreep dat auto of taxi ook niet bepaald aan te raden was omdat het verkeer altijd vast zit? Zit vlak bij de walk of fame trouwens
enige usa postcode die ik ken
knabbelgirl schreef:Hoezo is het niet aan te raden Lara_?
@Dallista, ik zit precies naast een metrostop en volgens de site is alles wat ik wil zien goed te bereiken. Reistijden vielen me tamelijk mee, behalve naar dat oorlogsschip, 2.5 uurDie laat ik dus maar vallen. Begreep dat auto of taxi ook niet bepaald aan te raden was omdat het verkeer altijd vast zit? Zit vlak bij de walk of fame trouwens
Zeker om hoe goedkoop het is trekt het mij aan namelijk, daar krijg ik echt geen auto en benzine voor
Ik zal nog eens nadenken, maar denk niet dat dit voor mij een probleem is. Ja er niet uit kunnen wel natuurlijk (dus dat zal ik serieus meenemen in de overweging, dank!)
Maar zal ook veel een vriendin bij me hebben die daar woont dat scheelt misschien? knabbelgirl schreef:Oh ik snap hem, en het verste dat ik ga is venice beach, warner bross en als verste Santa Monica etc, blijf echt dicht bij het centrum zoals het er nu uit ziet!
Santa Monica is ongeveer 45 min van het centrum. Warner brothers is ook lastig te bereiken met het OV. Mocht je met de bus gaan wil ik je als tip meegeven om een gangpad plaats te nemen en oogcontact met mensen te vermijden. Het klinkt nogal overdreven haha maar dat scheelt al een heleboel. Mijn ouders en vrienden dachten dat het wel meeviel, they learned the hard way
Weet niet hoe lang je in LA bent?
. Dus ga heel goed nadenken.