zowel voor je hotels als gewoon voor het betalen. Zolang je het bedrag meteen kan aflossen is het geen probleem. Ik heb alles met mijn creditcard betaald, mijn pinkaart deed het dus nergens Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zowel voor je hotels als gewoon voor het betalen. Zolang je het bedrag meteen kan aflossen is het geen probleem. Ik heb alles met mijn creditcard betaald, mijn pinkaart deed het dus nergens

Iedereen met een CC, roodstand op de betaalrekening etc staat daar geregistreerd. Zolang je geen hele hoge uitstaande kredieten daar hebt staan, staat een registratie daar je CC niet in de weg. Wat je echter niet moet hebben is een achterstandscodering. Een achterstandscodering krijg je als je niet voldoet aan je financiële verplichtingen en een achterstand hebt opgelopen. Deze staan een aanvraag van een CC (en hypotheek etc) wél in de weg.

Een roodstand van € 1.000 is niet zo heel spannend, heb jij een persoonlijke lening van € 50.000 dan kan een CC wel geweigerd worden. Hangt ook weer van je inkomen af natuurlijk.