Leuke foto's!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LeandraTigro schreef:Joehoe!!!! Ik lees net op de sneeuwberichten dat het weer volop gaat sneeuwen vanaf 18 januari!!! Kom maar op met die sneeuw, ik kijk hem uit de lucht!!!!!
JimBeer schreef:Flachau is zeker leuk, maar ik weet geen hotels of appartements of welke slaapplaats dan ook, want ken de prijzen niet(ga nog vrolijk op paps rekening
) maar anders moet je even kijken op flachau.at
SkyeNShadow schreef:JimBeer schreef:Flachau is zeker leuk, maar ik weet geen hotels of appartements of welke slaapplaats dan ook, want ken de prijzen niet(ga nog vrolijk op paps rekening
) maar anders moet je even kijken op flachau.at
haha da's mooi meegenomen! ik heb ondertussen al heel wat pesnionnetjes en kamers gevonden tegen schappelijke prijs!
nu zondag nog met z'n 3 overeen komen
verootjoo schreef:ik ga vanavond naar saalbachNu wel lekkere temperaturen zag ik net op internet. Met kerst heb ik het hardstikke koud gehad
Temperaturen van -20 + oostenwind erbij vind ik niet zo lekker skiën
Nu is er een lekker temperatuurtje rond het vriespunt op 1500 meter
Heb er echt zin in.
mas_ schreef:Ik heb een slotje voor mn snowboard maar die kan je ook gebruiken voor skies. Je kan dan dat 'draad' 2x om je skies heen binden daar tussen de bindingen zodat je de skies er niet tussen uit kunt trekken en dan om zo'n stang van het rek doen. Dan klik je hem dicht en dan staan je skies vast.
Met mn snowboarden doe ik hem door de bindingen heen
mas_ schreef:Ik heb een slotje voor mn snowboard maar die kan je ook gebruiken voor skies. Je kan dan dat 'draad' 2x om je skies heen binden daar tussen de bindingen zodat je de skies er niet tussen uit kunt trekken en dan om zo'n stang van het rek doen. Dan klik je hem dicht en dan staan je skies vast.
Met mn snowboarden doe ik hem door de bindingen heen