Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mesastamp schreef:hallo
zijn er mensen die ook naar club paradiso gaan in alanya of geweest zijn
ik ga 11 september, ( ja hoe krijg ik de datum uitgezocht hihi)
vben erg benieuwd hoor erg goede reacties...
mesastamp schreef:ow ja nog een vraag zijn de excursies leuk om te doen? ze komen wel goed over van internet
Lepeltje21 schreef:Nog eens wat, hoe zit het met Malaria? Malaria komt voor in Turkije, maar overal? Ik ga naar Marmaris, moet ik me voorbereiden?
viefdepief schreef:Ooohjee
Dat is wel heeeeel erg warm. Hoop echt niet dat wij straks in Marmaris 2 weken zulk weer hebben
Veel plezier nog daar
Van de week even langs de dok voor een prikkie
Nadine_ schreef:ik heb ook de tickets binnenheb er echt super veel zin in, gewoon zonder ouders en dan lekker feesten..
![]()
![]()
mijn vliegtijden zijn super fijn. 2 juli om 4 uur snachts vertrekken dus zijn we smorgens in het appartement en als we teruggaan hoeven we pas smiddags te vertrekken, geen dag verloren ofzo
we vliegen met inter airlines
Danielle005 schreef:mesastamp schreef:ow ja nog een vraag zijn de excursies leuk om te doen? ze komen wel goed over van internet
Beneden in het straatje.. dus als je het holletje afloopt..
Moet je het 2e reisbureau'tje nemen..
Is goedkoop en is bij ons altijd goed bevallen.
Ook zit er een Nederlandse Turk
Excursies tsja het is maar wat je wilt, voor ons geen jeepsafarie meer in ieder geval.. brr vlak langs de afgronden![]()
Verder zijn de boottochtjes wel leuk, en het duiken is ook geweldig!
_Charlotte_ schreef:2 x ik wil er wel wonen
_Charlotte_ schreef:Nadine_ schreef:ik heb ook de tickets binnenheb er echt super veel zin in, gewoon zonder ouders en dan lekker feesten..
![]()
![]()
mijn vliegtijden zijn super fijn. 2 juli om 4 uur snachts vertrekken dus zijn we smorgens in het appartement en als we teruggaan hoeven we pas smiddags te vertrekken, geen dag verloren ofzo
we vliegen met inter airlines
nou dan hoop ik voor je dat je geen vertraging hebt gehad maar dat ziter wel dik in .. ik moest die dag om 2 uur vliegen en om 6 uur gingen weij pas de lucht in,.
Danielle005 schreef:mesastamp schreef:
Beneden in het straatje.. dus als je het holletje afloopt..
Moet je het 2e reisbureau'tje nemen..
Is goedkoop en is bij ons altijd goed bevallen.
Ook zit er een Nederlandse Turk
Excursies tsja het is maar wat je wilt, voor ons geen jeepsafarie meer in ieder geval.. brr vlak langs de afgronden![]()
Verder zijn de boottochtjes wel leuk, en het duiken is ook geweldig!
jeep safari hebben wij ook gedaan ..idd dicht langs afgronden en dan kijk je naar beneden een diep dal 100 m ofzo onder je.. en dan reedt mijn moeder ook nog is..![]()
nou eerst was ik wel bang later viel wel mee.. maar ach het valt best mee hoor ...het is gewoon vet
!