Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat fijn dat je zulk goed weer hebt gehad en superknap al die hoogtemeters!
Heel rustig (zover dat kan bergop) verder gefietst.

.

Daarnaast voelde ik veel vermoeidheid van voor mijn vertrek, iets met te veel korte nachten en scriptie stress waar ik eerder vertraging in had opgelopen door kinkhoest. Dus last minute de boot van dinsdag om geboekt naar vandaag. Was wel grappig, ik had ze gemaild doordat de servicecenter al gesloten was. Werd ik dinsdag om 06:25 wakker gebeld, ze vroegen waar ik bleef.
Ontzettend vriendelijk dat ze bellen! Heb toen gelijk telefonisch om geboekt, ze hadden de mail nog niet gezien, was geen probleem gelukkig! Daarna uitgeslapen tot 11:00, ben normaal geen uitslaper, maar ik had het nodig blijkbaar. 

Hij was ooit een angstige straatkat!
en die waterval is schitterend
Fijn dat je even tot rust hebt kunnen komen en dat je ook op een e bike hebt gemountain tourt
Het ziet er naar uit dat je naast je fiets avontuur nu veel meer geniet van je reis dan afgelopen jaar dat is echt heel mooi om te zien. Volgens mij heb je ook aardig weer dat wil echt in die omgeving nog wel eens tegenvallen.
.
Ik ben aan het trainen voor mijn eerste 50 kilometer ultra trailrun in oktober, en fietsen is op zich een prima afwisseling, maar ik wilde ook wel wat kilometers op mijn voeten maken.
En sinds een aantal jaar hebben ze de route ernaartoe meer begaanbaar en breder gemaakt, dus rennend konden we best gemakkelijk langs mensen langs over de stenen ernaast.
Halverwege volledig natgeregend, natuurlijk, maar voor de rest scheen de zon. Het was zwaar, maar ook ontzettend leuk! Heel veel gelachen en elkaar uitgelachen, want we hadden de route wel een beetje onderschat en hadden zoveel glijpartijen of dat we tot de knie wegzakte in de modder. Ik vind het knap dat we het binnen 4 uur voltooid hebben, want het wordt aangeschreven als een route waar men gemiddeld 8 uur over doet.

black_kelpie schreef:Aha, dus jij bent er zo eentje die lichtvoetig als een berggeit langs komt stuiteren als ik mezelf in een soort van astmatische coma zo'n berg op hijs
Heel gave plaatjes weer
kwam met bakken uit de lucht.