Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:Ik ben bang dat een week erg krap wordt om veel te zien, zeker als je nog een stukje wilt rijden. Vorig jaar winter ben ik naar IJsland geweest en heb het hele eiland rond gereden. En soms denk ik, had daar ook nog wel even willen kijken.
Ik denk dat het voor jullie er ook een beetje aan ligt wat je graag zou willen zien en waar in IJsland je precies heen wilt...
gribaldi schreef:Blue Lagoon, Golden Circle, Gullfoss dat soort dingen zeker?
Al vond ik Gullfoss wel erg mooi!
Reykjavik vond ik niet heel spectaculair.
Westfjords vond ik ook erg mooiHeb je niet veel dus daar moet je dan ook echt wel van houden.
Northeast heb je Akureyi (skigebied) maar ook veel te doen.
Husavik is een van mijn favorite plaats![]()
Skaftafell, Hoffell, zijn ook mooi![]()
Wat mis ik het toch zeg, IJsland
gribaldi schreef:Let wel dat sommige plaatsten uit elkaar liggen, kan je nog veel meer geven hoor maar dan is het misschien handiger dat je eerst weet waar je heen gaat. Ik heb namelijk elke dag bijgehouden wat ik gedaan heb dus mocht je info willen over iets, laat maar weten
Weet je al wat jullie gaan doen qua slapen? Hotel oid?
Machie schreef:gribaldi schreef:Let wel dat sommige plaatsten uit elkaar liggen, kan je nog veel meer geven hoor maar dan is het misschien handiger dat je eerst weet waar je heen gaat. Ik heb namelijk elke dag bijgehouden wat ik gedaan heb dus mocht je info willen over iets, laat maar weten
Tips voor overnachtingen die betaalbaar zijn?
Daar hang ik nu echt een beetje op. Denk er haast over om een extra tas in te boeken ene en tentje mee te nemen. Ik vind 160 euro voor een nacht met 2 personen echt te duur.
gribaldi schreef:Let wel dat sommige plaatsten uit elkaar liggen, kan je nog veel meer geven hoor maar dan is het misschien handiger dat je eerst weet waar je heen gaat. Ik heb namelijk elke dag bijgehouden wat ik gedaan heb dus mocht je info willen over iets, laat maar weten
Machie schreef:gribaldi schreef:Let wel dat sommige plaatsten uit elkaar liggen, kan je nog veel meer geven hoor maar dan is het misschien handiger dat je eerst weet waar je heen gaat. Ik heb namelijk elke dag bijgehouden wat ik gedaan heb dus mocht je info willen over iets, laat maar weten
Tips voor overnachtingen die betaalbaar zijn?
Daar hang ik nu echt een beetje op. Denk er haast over om een extra tas in te boeken ene en tentje mee te nemen. Ik vind 160 euro voor een nacht met 2 personen echt te duur.
Fenrir schreef:Dan verkijk je je daar toch wel op hoor gribaldi, tenzij je voor echt de hoofdprijzen wilt overnachten maar daar werd juist niet om gevraagd.