Mijn schoonfamilie woont in Zuid Wales en dat vind ik een hele fijne omgeving, ik denk dat wij daar uiteindelijk ook heen willen

Spannend, succes met je zoektocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Nou ik vind Londen natuurlijk fantastisch, maar dat is waarschijnlijk een beetje ambitieus
Wales vind ik ook fantastisch, of rond Kevenston. Maar Schotland zou ik ook prima vinden. Het hangt een beetje van de prijzen af ook. Voor mijn bedrijf heb ik 90% genoeg aan internet business, dus ik kan overal naar toe
Eerst maar eens volgens jaar rond gaan touren!
KimD schreef:woepsie90 schreef:Ik woon sinds 3 maanden op Isle of Man, geldt dat ook in dit topic? Zou er wel bij willen horen
Isle of man is toch waar die serie over is geweest op NatGeo?
Careano schreef:Wat leuk Woepsie, hoe bevalt het? Heb je daar werk gevonden?
Ik woon in Zuid-Wales en kan het zeker aanraden! Vooral de vriendelijkheid van de mensen hier is echt opvallend.
Mijn paard is inmiddels ook helemaal gewend en heeft dikke billen gekregen van de heuvels hier haha!
Laatst lekker buitenritje gemaakt, we rijden dus door dit soort landschappen..... ik mag niet klagen!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wij zijn momenteel aan het zoeken naar een huurhuisje, hebben nu een appartement boven mijn werk maar willen graag een eigen huisje met een tuin, al wat bekeken maar nog niet gevonden wat we zoeken.
phormicola schreef:Is dat zo lastig daar?
Eigenlijk zit ik toch stiekem naar Londen te kijken. Ik heb een vrij ambitieuze droom en die sector zit toch echt in Londen. Ook zie ik dat personal trainers erg goed betaald krijgen aldaar en er zijn redelijk betaalbare wijken die ook nog kindvriendelijk zijn. Misschien toch niet zo gek als ik dacht
Het enige probleem zou kinderopvang zijn, dat schijnt erg duur te zijn. Heeft iemand daar ervaring mee?
Eulogy schreef:Wat gaaf Careano!Jij weet zeker niet toevallig of je daar in de buurt ook ergens paarden kunt huren of een buitenrit kunt boeken oid?
Niemand woont hier in Londen, toch? Ik moet volgende week vrijdag naar de ambassade om een nieuw paspoort aan te vragen
Eulogy schreef:Wat gaaf Careano!Jij weet zeker niet toevallig of je daar in de buurt ook ergens paarden kunt huren of een buitenrit kunt boeken oid?
Niemand woont hier in Londen, toch? Ik moet volgende week vrijdag naar de ambassade om een nieuw paspoort aan te vragen