Citaat:High Places horsemanship is looking for an assistant/intern for an 17 stall reining operation. Onsite living accommodations are provided and compensation is fair. Duties include stalls, feeding, saddling, grooming and riding depending on experience. An average day is 12 hours, 6 days a week. Lots of experience is not a requirement, but a great attitude and work ethic is. Please PM me if you are interested. Start date November 1. We are located just north of Cochrane.
Super mensen, hard werken maar een top werkomgeving!

.....Het minimumloon in Canada op dit moment is voor volwassenen $10.20 per uur. 12 uur per dag, 6 dagen per week = 734.40 x 4.5 week = $
.
inclusief huis en stal.
mentaal is het al vermoeiend in een nieuwe omgeving en nieuw 'werk' dus lijkt me dat erg zwaar, daarnaast zou je waarschijnlijk helemaal niet van het land kunnen genieten want op je vrije dag wil je alleen maar slapen dan.
Soms echt om te lachen en soms ook wel lastig
Een voordeel is dat ik geen winter hier heb en dus nog altijd 30 graden. Nadeel is dat ik wel koude douches heb terwijl ik sochtends en savonds toch wel graag een warme wil. Eerste wat ik ga doen als ik thuis kom
Meer mensen met zulke aparte dingen wat je wil eten/doen als je eindelijk thuis komt?