Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
essy87 schreef:@ Letsdunit: Lekker biertje, zeg!Ik zeg proost!
prugelpiet schreef:Ben toch wel heel erg geschrokken, paardje met een hele lange voorpluk. tillen we de voorpluk op, heeft dat kleintje geen oogOf, misschien wel een oog, maar dat was helemaal in elkaar geschrompeld en naa binnen dus de oogkas was praktisch leeg. Kwam ook allemaal pus uit. Paardje was later weg, ik denk weggehaald door de controleurs.
Het viel niet op zolang de voorpluk eroverheen hing, was echt heel misselijkmakend
Ik las op Facebook dat de eigenaar het paspoort van deze pony incl de pony op een gegeven moment zomaar in iemands handen heeft gedrukt en 'm gepeerd is. Diegene zei dat de veearts op de markt zei dat het oog verwijderd was, maar hun eigen DA die gaf aan dat het zo pussig was omdat er nog een deel van het oog in de oogkas zat.
*Edit: Typo's
Froukje1993 schreef:Wij kwamen een aantal in spierwitte Nike schoenen tegen, die zijn ècht niet tussen de paarden door gekomen
Sammert schreef:Ik was helemaal weg van dit paard. Geen idee of die verkocht is , weet iemand dat toevallig ?
[ Afbeelding ]
natasha1996 schreef:Spritze!!!!!
Jij hebt op foto 2 mijn Truus staan!! Ik heb haar gekocht haha
Haha kijk maar is wat pagina's terug zie je foto's van haar wat leuk om haar terug te zien op iemand anders zen foto hah !!
Nann__ schreef:Ik kan toch het veulen niet uit m'n hoofd zetten. Dus ik ben benieuwd of iemand weet of deze verkocht is? En zo niet van wie zij is.
[ Afbeelding ]
kusvoorjou schreef:Hey dieke, die is erg leuk! Heeft wel wat weg van die pony waarmee je bij koffietijd was.... tenminste zoals ik m herinner haha
ELpatcho schreef:Nann__ schreef:Ik kan toch het veulen niet uit m'n hoofd zetten. Dus ik ben benieuwd of iemand weet of deze verkocht is? En zo niet van wie zij is.
[ Afbeelding ]
Jan Muggen heeft daar altijd een plek, en heeft ze ook vaak keurig ingeknot, zou hem zo maar kunnen zijn.
Bonjoy schreef:Die is leuk Fotografie91, was mij ook al opgevallen!
da_re schreef:Sammert schreef:Ik was helemaal weg van dit paard. Geen idee of die verkocht is , weet iemand dat toevallig ?
[ Afbeelding ]
Tien wij er 's morgens om 7uur langs kwamen leek hij heel braaf maar rond 9 uur werd hij net mee genomen voor een ritje er sloeg toen heel vuil om zich heen en raakte daarbij 3 pony's en bijna de menigte die stonden te kijken!
Fotografie91 schreef:Mijn kleintje staat lekker warm en droog in zijn stal dekentje op en volgens mij is meneer helemaal happy en in zijn doen
Meet Werner: (ja die naam dat word nog wat anders haha)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]