Nog meer Zweden fans?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 18:58

Het ene persoonsnummer is bizar snel onderweg gegaan, maar het andere persoonsnummer laat nog angstvallig niks van zich horen -O-

Fangio

Re: Nog meer Zweden fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:35

Gefeliciteerd Gaby! Hopelijk volgt die van Kirri nu ook snel

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 22:17

Thanks!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 17:16

M.ike en ik gaan het nu anders doen :+ ik vraag een tijdelijk nummer aan voor 3 maanden en we trouwen binnen die maanden voor het stadshuis :))

Edit: ik heb het dus al heel lang netjes geprobeerd, dan doen we het nu maar zo

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 17:34

Kirri werkt het dan wel? Ik hoop het echt voor je! Vind het wel apart dat je hem niet krijgt..

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 17:35

Doet me denken aan "90 days to wed" xD Over die amerikanen die hun vriendin/vriend met een K1-visum binnenhalen. =P
Op een meer serieuze noot: Ik snap dat je het op een gegeven moment beu raakt en dan voor deze manier kiest. Je wacht er al lang genoeg op in principe en dat terwijl je alles in orde hebt. Kan de keuze dus zeker begrijpen. Eigenlijk gewoon jammer dat je er op die manier bijna tot gedwongen wordt om het zo te doen. Maar iig wel heel veel plezier op jullie huwelijk! Wordt het ook jullie officiële huwelijk of gaan jullie op een andere tijd nog een feest geven ofzo?

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 18:00

ja, we zijn al zo lang bezig allebei zijn we het gewoon 100% zat. Het zou moeten werken (heb flink in gelezen) beste is als ik zwanger zou zijn dan gaat het helemaal makkelijk. Jammer genoeg is dat voor mij niet makkelijk.

Ja er komt dan een groot feest later :)

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 18:51

Er speciaal zwanger voor worden gaat misschien een beetje ver ja, maar als het op deze manier zou lukken waarom niet :)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:56

Dat is idd zo, als je in zweden een kind krijgt kunnen ze die niet het land uitzetten en jou dus ook niet. Dat heeft een vriendin van mn moeder ook, die heeft hier 2 kinderen gehad, heeft alsnog 6 jaar geduurd voordat ze hem kregen geloof ik.

Ik hoop igg dat het nu gaat lukken!!

We komen wel allemaal op je feest he :P nee grapje maar vind het wel leuk voor jullie!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:32

haha jullie zijn uitgenodigd hoor :)) gelijk een bokker meeting :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:36

Hopelijk gaat het op deze manier dan wel werken. Jammer dat je zo toch beetje gedwongen wordt. Maar jullie hebben groot gelijk!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:41

Ja het is gewoon zonde dat het zo moet :( maar ja niks aan te doen. Het zou sowieso klein blijven mijn opa en oma bv die wilden al helemaal niet komen en de rest van de fam spreek ik niet echt haha

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:56

Feestje in Zweden :):) haha. Nee zonde dat je bijna 'verplicht' wordt om het op zo'n manier te doen... Logisch dat hengelt zat wordt.

Gefeliciteerd in ieder geval gabbyfedde :D toffe foto's ook!

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 10:11

Jaaaa, feestje in Zweden *\o/* Ryanair vliegt toch nog op Göteborg? :P

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:50

Ik kan die niet vinden hoor o.o alleen maar KLM

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:57

Hey, ze vliegen er inderdaad niet meer op :( Tenminste, ze vliegen er nog wel op, maar niet meer naar Nederland, dusja. Brussels Airline vliegt er nog wel op ook, die zijn vaak ook niet zo duur (ik vertrek eigenlijk altijd vanuit belgie)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 13:59

mmm zal eens kijken, ik moet dan namelijk wel in brussel komen haha ik weet niet of dat zoveel voordeliger wordt

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 14:27

Ik woon maar een dik uur van Brussel, dus vandaar dat ik altijd daarheen ga. Voor mij veel eenvoudiger te geraken dan Schiphol o.i.d. Plus ik heb geen ovpas en het ov in Nederland is echt schreeuwend duur, of je moet je auto daar parkeren wat ook duur is of iemand je laten brengen, maar dan kost het weer een fortuin aan benzine xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 14:31

Vanaf Dordrecht gaat de trein rechtstreeks naar de luchthaven elk uur. Althans voor zover ik weet hebben ze dat nu ingevoerd.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 14:56

mmmmm ik zal een kijken naar treinen,

Edit: dat kost zo'n 30 euro

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:11

Vanaf hier is het 1,80 naar Gent-st-Pieters en dan nog 15 euro en een beetje naar Zaventem, al kan je dat ook goedkoper doen als je een go-pass hebt, maar ik ga echt nooit met de trein dus die heb ik niet :P

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:19

haha :P ja ik ga nu igg op 27 feb weer tot 3 maart :j das nog ff met de KLM, zal voor de volgende even kijken via brussel. Nadeel is wel de veel langere vliegtijd

Edit: Ik vlieg vaak op vrijdag avond en vlieg maandag weer terug :j

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:24

Scheelt dat zoveel in vliegtijd ja? Bij mij is de reistijd naar Brussel gewoon zoveel gunstiger dan naar Schiphol, dat dat een eventueel langere vliegtijd nog steeds overtreft denk ik xD
Wel fijn dat je binnenkort weer die kant op gaat! Ik ga in mei nog eens richting Jönköping, omdat m'n ex huisgenootjes dan afstuderen, dus even kijken of het lukt met school om daarbij te zijn. Hoop het wel ^^

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:30

ja leuk zeg! ja naar schiphol is pakweg 50 min met de trein (pak ik wel de I direct vanaf rotterdam) Dan is het een uurtje met 10 tot 20 min vliegen :j

Via brussel was het anderhalf uur met trein als ik nu met brussel airlines will gaan kost het pakweg 670 euro van 27 feb tot 3 maart. Terwijl ik bij de KLM 270 heb betaald.

Edit: Ik boek dus altijd vrij kort van te voren :j

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 20:37

Woei, wat een prijzen... Weet niet of het naar Goteborg ook zo handig is, maar ik ging ook vaak naar Kopenhagen. Dat was vaak veel goedkoper dan stockholm/goteborg en naar jonkoping moest ik sowieso al een bus/trein hebben vanaf daar.

Ff gekeken, voor jouw weekend is naar kopenhagen ook 270 euro, maar dan komt er voor jou natuurlijk nog de rit naar goteborg bij. Niet echt een beter optie dus xD