BHS is inderdaad zoiets als ORUN, maar dan veel uitgebreider... Je hebt BHS 1,2,3,EHBO, teaching, child protection en nog wat dingen... 1,2,3 is puur jouw eigen rijden, groomen, kennis van spieren, gewrichten, voeding (incl. enzymen en aminozuren en dergelijke) en echt heel uitgebreid, na je teaching en tuition test mag je pas lesgeven (moet je de 1,2,3, ook voor hebben) en child protection is nog extra als je kinderen wilt lesgeven... Flink gedoe, denk dat het meer qua hoeveelheid info richting een Deurne papiertje gaat, maar dan in de vorm van een korte cursus gegoten...
fleurtjeuh
Poeh he.. Kunnen ze geen lichtgewicht voer maken, met dezelfde voedingswaardes? Zojuist 14 zakken biks van 25 kilo getilt, 15 pakken geperst gras van 20 kilo, en nog meer zakken voer van het een of het ander wat een hoop weegt..
Ik ben helemaal kapot, en moet mn tas nog inpakken, maar de vrachtwagen is ingepakt, en de paarden gaan hun laatste nacht voor vertrek in! Morgen om half 4 voeren en om 6 uur vertrekken we voor 3 weken wedstrijden in Italie! We zullen 3/4 dagen onderweg zijn naar Italie, hopelijk heb ik dan weer internet.
Mn schouder gaat wel, maar moet ook bekennen dat ik elke ochtend een ibuprofen neem bij mn vitamines.. Heb momenteel overal pijn.. Heb echt geen zin om nog van de bank af te komen, maar ik moet mn tas nog inpakken, eten, douchen en dan snel naar bed, mn wekker gaat om kwart voor 3..