Ik heb hier ergens begin dit jaar een stipje gezet, omdat we misschien weer voor de 4e naar Griekenland zouden gaan. Helaas liep alles anders, ernstig ziek paard, dure koliekoperatie, maar ook een nieuwe keuken plus alle bijbehorende kosten dus... Vandaar even geen vakantie.. Maar als ik nu weer dit soort foto's zie, vraag ik me af waarom ik niet heel snel dat stipje weer weg haal!!!
Heel misschien als het allemaal een beetje meezit, gaan we in September nog ergens naar Griekenland! Dus ik blijf voorlopig nog even lekker meelezen!!
Rudina
Geplaatst: 01-07-14 22:02
Leuk topic!
Hier ook een Griekenland fanaat. Inmiddels heb ik 6 eilanden gezien in 2 vakanties; Samos, Patmos, Kos, Plati, Kalymnos en Pserimos. Waarvan Samos toch mijn absolute favoriet.
In Mei ben ik met een vriendin naar Kos geweest, eigenlijk geheel onverwachts maar wij zaten af en toe toch te kletsen over een vakantie ik zag het niet zo snel meer voor mij omdat ik inmiddels toch huisje boompje beestje heb, en een relatie van 9 jaar waarvan zo'n 6 jaar geen nacht meer zonder elkaar hebben geslapen. Toen zag ik toch een hele leuke aanbieding voorbij komen van maar 200,- tja dat kan je toch niet laten liggen? Dus 2 weken later zaten wij in het vliegtuig naar Kos, helaas vond ik het eiland wel wat tegen vallen opzich was er niks mis mee maar het echte Griekenland kon ik er niet vinden. Toch 8 super leuke dagen gehad o.a. een buggy gehuurd (eigenlijk een quad maar binnen 10sec maakte ik al brokken) Dus kreeg maar een buggy mee, ook erg leuk!
We hebben een dag de 3 eilanden cruise gedaan, en dat was echt fantastisch ik zou niet snel meer naar Kos gaan, maar voor die cruise heb ik het zeker nog over. Geweldig was dat, wij waren met de Santa Maria super leuk personeel op het schip was gewoon een top dag!
En 2 weken geleden heb ik eigenlijk weer onverwachts een vakantie geboekt naar Samos dus daar zit ik met vriendlief lekker 2 weken in September, helaas was dat wel een stukje duurder dan Kos maar kijk er zo naar uit!
Wij gaan zaterdag de drie eilanden tour doen Vanochtend naar Kos stad gefietst. Wat een drama was, je werd compleet van je sokken gefietst. Nog wel een leuke tas en twee look a likes ice watch horloges gekocht. Nu liggen we weer aan het zwembad te bakken in de zon. van de week nog een keer naar Kos stad met de bus en dan lopend Kos verkennen
Nou ik geloof dat jullie in Nederland momenteel beter weer hebben dan hier.. Het is koud! Trok eind van de middag helemaal dicht, onwijze wind en zo nu en dan een klap onweer in de bergen. Ik zit op het moment in mijn lange broek en trui te bibberen op het balkon.
Verder niks te klagen, tot nu toe heerlijk weer gehad. Lekker eten, veel gezelligheid. Zondag alweer naar huis om vervolgens 29 juli naar terug naar Griekenland te gaan voor 2 weekjes.
Helaas ook weer opgestaan met veel wolken en een onwijs harde wind, hopelijk trekt het straks nog open.
29 juli ga ik naar Aegina, met mijn ouders, oom & tante + neven en aanhang. 12 man sterk haha Griekse vrienden van ons verhuren daar een huis/appartementen, mijn overgroot opa&oma kwamen er al en ik ook al sinds ik jong ben.
Hier ook erg bewolkt en zelfs regen gehad vannacht. Vandaag dus maar naar Thalos center in Heraklion om een film te kijken en wat te eten want het weer is niet goed genoeg voor het strand of een roadtrip.
Tsilivi zijn we jaren geleden geweest, maar was toen een stuk minder toeristisch. Het achterland van Zakynthos is erg mooi vond ik. Wij hebben een quad gehuurd waarmee we het eiland rondgereden zijn. Zakynthos heeft ook een hoop mooie stranden die alleen per boot te bereiken zijn, zoals Navagio aka shipwreck beach. Wij hebben het super naar ons zin gehad dit jaar. Wij zaten in Kalamaki.
'Gelukkig' ben ik weer thuis! Wat een vlucht vannacht. Ik ging met gigantische buikpijn het vliegtuig in en tijdens het vliegen werd het alleen nog maar erger. Onwijze steken, helemaal opgezet en pijn in mijn rug, wist niet waar ik het zoeken moest. Iedereen naast me sliep, dus kon ook geen kant uit. Wat was ik blij dat we na 3,5 aan de grond stonden.
Ik heb al zo vaak gevlogen, nog nooit problemen gehad, hopelijk was dit ook een 1x en nooit meer.