als die modder bevroren is, heb je dan niet een maanlandschap met allemaal kraters? hier wel namelijk. ik houd altijd 2 stukken leeg voor de paarden zodat het wel hard is maar vlak..en ze er dan daar in kunnen longeren/los. of je gaat het bos in:)
fleurtjeuh
een voordeel dat je zo in de bossen zit altijd vlakker gedeeltes. (hier zou je dan op het asfalt weg moeten gaan rijden waar auto's 80 rijden en je dus niet veel kan dan stappen.. als er al geen sneeuw of ijs is want ze strooien hier nooit. gelukkig is er een binnenbak maar enkele diehards rijden gewoon buiten(in stap)
fleurtjeuh
Hier is alles goed, werk gaat zn gangetje, al is de modder wel vervelend. Met de paarden en de honden gaat alles goed, vriend gaat straks zn camera weer ophalen, en daar staan misschien nog wel wat leuke foto's op
fleurtjeuh
ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat er waarschijnlijk vanavond een aantal nieuwe foto's bij komen! Het slechte nieuws is, is dat het daarna ophoudt, want ik ga vandaag naar huis. Hoe wat en waarom ga ik niet op dit forum zetten, en ook niet in PB. Dat is tussen mij en Rik, en heeft verder niemand wat mee te maken.
Als troost zal ik nog een tijdje af en toe foto's blijven posten, ik heb er nog een hoop, vanaf de zomer tot nu, maar door het internet hier was het moeilijk om veel up te loaden.
Voor jullie misschien abrupt, voor mij niet. Ik kan niet alles hier op internet gooien, zodoende is het voor jullie abrupt.