Zwarte Cross 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GQMMS

Re: Zwarte Cross 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 14:06

Hier in beltrum was er maar iets in eibergen ging t veel harder
Nu is het droog en lucht ziet er ook njet naar uit dat het snel weer gaat regenen.

Achja nu is het wel echt 'zwarte' cross :P

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 18:51

Heeeel veel plezier iedereen!!!! :D

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 19:13

Zo eerste dagje werken zit erop. Stond kaarten en tassen te controleren bij de hoofdingang. Ook tijdens de regenbui en het onweer gingen we vol door!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 21:48

Zoals het er nu naar uitziet gaat het morgen gelukkig erg meevallen :)

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:47

Pfoeh nu al 3 dagen 2/3 uur overgewerkt. veel feesten zit er niet in. Zo maar ff rondje terrein!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:02

Ben er gister geweest, wat een top dag :D Volgend jaar toch maar eens een weekendje camping doen. Het weer viel gelukkig heel erg mee gister. Hopelijk vandaag ook.
Maar wat is dat een leuk evenement zeg, heb me prima vermaakt :)

Iedereen nog veel plezier 't weekend!

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:04

Ik ben gisteren geweest. Gigantisch gelachen weer, mán wat was het warm! Direct was natuurlijk weer rete gaaf :D

Volgend jaar misschien toch maar een weekendje doen, of iig 2 dagen. De portemonnee stond dit keer maar 1 dagje toe :P

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:01

Vieze voeten, topfeest. Gaat weer verder feesten

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:46

Wij zijn net weer thuis. Wat heb ik genoten, echt kapot. Volgend jaar sowieso weer. Heb het meest genoten van Don Diablo. En zelfs nog even backstage geweest en met hem op de foto geweest. Verder in een of andere verstandsverbijstering een piercing laten zetten. Haha. Was nuchter hoor en ben er erg blij mee, had het anders niet gedurft. Zo lekker bijslapen. Veel plezier mensen die er nog zijn of nog gaan.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 23:15

Hier wc papier in me schoenen om ze te drogen. Zo lekker me tentje in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 02:00

Heerlijk, wat was het leuk! Yaya the Cat gezien, erg leuk! Een briljant optreden van Inspector Cluzo, wat zijn die gasten gek en goed!!! Daarna Go back to the zoo, was toch ook wel even lachen en toen nog even los gegaan in de dancetent.
Ik ben ook nog in de hoge zweefmolen gegaan, wat vond ik dat eng zeg whaaaaaaaaa :oo

Iel! :')
Afbeelding

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 09:12

Oef dus ik moet me gaan voorbereiden op dikke lagen modder zie ik al :P?
Ik ga vanmiddag erheen :)
charmant met korte broek en regenlaarzen :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 09:47

Hoe nat is het terrein nu, hier vannacht een gigantische hoosbui van ruim een half uur, piek van 9 mm per 10 minuten regen. Alles stond goed blank, zware wind en erg heftig onweer. Hopelijk is alles daar nog heel.

Fijne modderfoto hierboven.

Manlief gaat vandaag nog een dagje cross kijken en de rainbow band en Jovink natuurlijk ook. De mazzelaar.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 10:13

Vannacht was wel griezelig ja. Lag te slapen en werden wakker van de klappen. Lekker in vriendlief zijn armen gekropen en deken over ons hoofd. Maar man wat moest ik plassen! Dus wachten tot het over was en snel rennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 12:35

De modder was er gisteravond voor de bui al dus nu is t nog erger :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 12:50

Ik had al begrepen dat dat van gister was, wasnamelijk licht op de foto. :D . Daar dus ook flink slecht weer. Terrein zal er wel zwaar verzopen uitzien. Arme crossers ook, vooral de kleintjes met hun minimotortjes.

Manlief is even voor 12 vertrokken, zal wel al daar zijn denk ik. Edit krijg smsje. ja dus hij is al knderweg naar de crossbaan. Met afgeschreven schoenen die eigenlijk al weg moesten, oude sokken en een bejaarde broek voor het geval dat het niet meer schoon wordt. :') .

Ik blijf braaf thuiszitten met een gescheurde bil/heupspierpees oid. Mocht echt niet mee van de arts. -O- Ben er vrijdag nog mee heen geweest dus maar was geen goed plan achteraf. Leek een rugverdraaiing te zijn maar was dus een serieus spierletsel blijkt. En de hele dag rondhopsen in de rolstoel heeft het niet beter gemaakt. Vreemd eigenlijk :') Maar ja volgend jaar misschien camping of grasnapolski. Manlief gaat ook de camping vandaag even uittesten op rolstoelvriendelijkheid. :+ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 12:53

Op sommige plaatsen was de modder redelijk opgedroogd maar op andere plaatsen weer helemaal niet.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 20:01

Er niet zijn wel life meegenieten van de rainbow band en jovink en de voederbietels zo. *\o/* manlief kan onbeperkt bellen heeft zijn telefoon aangezet en nu luister ik mee. :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 20:48

Haha lol is t goed te horen dan?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 09:55

Ja echt heel erg goed. Manlief stond voor de geluidsregelaar en ik heb alles vrij goed meegekregen. Van begin tot einde met een korte plaspauze in stilte tussendoor. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 09:58

Plaspauze ook gehoord? :')

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:34

Goede morgen! Wij zijn al lekker thuis. Gisteravond al vertrokken omdat voor ons het programma van "wil ik zien" wel ophield na beans en fatback. Wou alleen nog een stukje kees van hondt zien maar vond het niet waard om daar zo lang op te wachten.
We waren zo goed als door de munten heen en kwamen tot de conclusie dat wachten tot maandag ochtend ons alleen maar meer geld ging kosten terwijl er niks meer was waar we heen wouden. Gister om 11 uur bij vriendlief zijn huis aangekomen en daar overnacht.

Vond trouwens wel dat er best wel bezuinigd was op de sanitaire voorzieningen op de camping. Er waren veel minder dixi punten en het badhuis hadden ze de wc geprobeerd te scheiden in mannen en vrouwen kant. Dit jaar waren de wc's echt smerig!
Waar ik nog meer van opkeek was de regel dat je zonder shirt niet het festival terrein op mocht. (ook wanneer er geen zon was). Vond ik maar een beetje vreemd, want wat defineer je als shirt? Vrouwen in bikini met grofmazig visnet shirt mochten wel naar binnen, maar een paar jongens met blote barst niet.

Het onweer vond ik trouwens wel griezellig en vriendlief was ook daarbij in opperste paraatheid. Na zijn ervaring met Pukkelpop 2011 blijf je behoorlijk waaks. Vond betreft dat dat er weinig voorbereiding was. (sukkels van Navarone bleven gewoon soundchecken terwijl hoofdpodium toch wel een hoog punt is en het stro liet ook lang op zich wachten terwijl er toch van te voren al bekent was dat er flink regen zou komen). Maar misschien zijn vriendlief en ik daar wat meer pietje precies in qua fasilitair gebied. :+

marjo_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:38

Wat was dat een mooi weekend! Op de onweer snachts na dan. Met 8 man de tent moeten vasthouden en hopen dat ie niet zou wegwaaien. 2 mensen hebben zelfs nog een schokje gekregen. Enne voor de mensen die afvragen waarom het zo lang duurde met de pizza, het was met de eerste dag onweer ingeslagen in 1 van de ovens. Ipv 1000 pizzas per uur bezorgen konden ze maar 500 per uur draaien. En ze hadden maar 6 pizza boys. Dus volgend jaar willen ze er 9 of 11. ( en vraag even of ze hun helm willen afdoen. Is de moeite waard hihi!)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-13 14:24

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:42

Was een heel mooi weekendje zeg! :D Echt genoten! :)